琴日去左見工..個boss都幾好人架..
唉..但係如果唔係我著到咁..我諗佢可能請左我lu..
番到hm食完飯...去左剪髮..個人幫我洗頭..洗耳..洗臉..
今日2點幾食飯...緊住4點幾搭車..
出到去..行啦..睇左幾件..唔岩..
睇到7點度..去食飯...等到成8點先入去坐..
但係諗左好耐先叫野...尼餐飯超唔開心..同無奈囉..
因為我阿媽講撚哂我去見工D野同頭先買3 D野LU..
搞到我係咁俾人笑..你好開心啦..死仆街...超無奈囉..
搞到我超唔開心啵...仲要強顏歡笑..勁惡頂呀..
上左車...同豬狂傾...上車傾到落車..
番到HM..我阿媽俾$我啵..唔知佢係咪聽到我地講呢..
唉...我憎我阿媽呀...成日都係咁..以後D野唔會再同佢講嫁啦..
我寧願同老豆講都唔同佢講呀...突然好掛住老豆添..
星期日有得見啦...啜...
唉...好想喊呀..屈住係個心度好辛苦呀...都未見過自己咁魚嫁..
我就黎頂唔順我阿媽啦...WHO CAN HELP ME??
|