呼..好耐冇打日記lu...真係懶尼... 今日訓訓下俾4仔嘈醒...緊住佢上左黎拎姐... 之後我就訓過...訓醒睇報紙... 開電腦..忘記了莉莉...but明天先..good.. 緊住打電話搵工..同sd左份e-mail.. 食飯個陣打左黎..叫我去見..but唔識去呀.. 星期四先見呀...好野..希望得啦...好想要$呀.. 星期三考oral啦...努力呀..要大膽d呀...
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 187 | »
朋友