好耐冇打啦~~~~
真係好耐冇打過.
因為某D事情我1定要開1開QOOZA
所以順便打埋BLOG
今日冇咩特別野發生.因為都係屋企==
不過今日已經收左$600利是啦!!!XDXDXDXD
琴日呢...我就同蔡倩文、德煒&彭成去左溜冰
[如果有睇蔡倩文QOOZA既人就好清楚啦...同埋當咩事都冇發生啦-3-]
我唯一開心呢就係.所有人都仆左1次呀!!!!但德煒仆得都5令既==
我仆左3次呀!!!T^T
到左夜晚我老豆話去行花市.仲叫我等埋我細佬添.
我等左佢半果鐘都有!!!後尾我老豆話落雨5去啦.
我雖然話"哦".但我心入面好嬲架!! \./
算啦...都過左去...
最後送上1句`
新年及情人節快樂~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!XDXDXD
Happy New Year & Valentine's Day!
By:yiman^^
|