洛洛*iris*我寫我心_
`' ◆我想成為你最牽掛的一個女子°|▂_◆ˇ`) *`'°°°[ "牽著手-`' 不會孤單;*°/\﹎ 一起走]*`[!*
yin0407
暱稱: 洛洛.iris
性別: 女
國家: 香港
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-13
哈哈~我大晒
hapi
I DONT LIKE
打機打上腦~~~
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 1511
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


波子鬼族* 分類: 未分類

管理波子鬼族...有d倦

自己feel到自己吾勁喇......

d member都可以勁過我~~~~有d想喊><

so我up左梓梓做埋會長....音音同汽水做副會長

我諗好快..佢地都會勁過我

唉>//<

e+要開始諗諗我地波子鬼族ge logo

要諗點make個website...

好煩呀~~~!點算好..我咩都吾識

睇泥要搵d人才help下我-0-

我真係好倦喇.....



2006 年 9 月 15 日  星期五   晴天


波子鬼族 分類: 未分類

好悶好悶...

今日葉xx早退左..話就話平時好咩佢...

但係佢早退.我竟然有d吾慣-.-

可能冇左個人..同埋冇人同我嘈la

心情ma ma地~~~放左學個仁社社員大會.好快就完左

同家姐去拎(大姐姐)表格..哈哈

我要做大姐姐...我要令自己d生活有咁忙得咁忙呀

做咩要咁??因為我...吾想諗埋d(歪)野..哈哈

番到屋企.打機打機....

係咁打....好多謝我d隊員係咁輪流倍我打

好多謝你地呀....我認我今日吾開心...仲好想喊

我知我d隊員都好辛苦ga喇...

之前又係咁俾我x....要佢地做好多任務

sorry呀....我知你地都係好鍚我..好關心我.好尊重我呢個會長

講講下..真係好想喊呀><

波子鬼族有你地....我好開心

冇你地.冇波子鬼族



2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天


可以打番機喇....正正正=33= 分類: 未分類

今日一早就出左去同呀亮食早餐

哈哈...好開心~~~佢好好好好好鍚我呀

then家姐同埋細妹同我一齊番學~~嘩嘩嘩.hapi

同細妹擔同一把(姐)呀=3=

番到去..可以又係講一個悶字-0-

不過maths堂cecilia教我maths..

教到佢都有d燜..哈哈~緊係la...我呢個笨笨-0-

但係好hapi....因為我覺得我d maths一定會好過之前好多^^

lunch照舊都係同家姐~~同家姐傾計呢...=33=

番到上樓...呀葉xx冇lala問我..你有冇男朋友ga?

我話:做咩咁問...~~佢話答左sin...

我咪話冇lo...

點知佢同呀x銘x講:你有望喇~人地冇男朋友呀...

我o晒咀lo~-.-

我可以講d咩...........

同埋有d好緊要ge野...我e+吾知點算好呀...

有冇人可以help下我....

我吾想見到ge....發生左-0-

 

 



2006 年 9 月 13 日  星期三   晴天


紅雨^^ 分類: 未分類

今日冇同家姐番呀.因為晏左起身~~琴日7點幾訓到今朝6點-.-

同埋落大雨><....番到去好悶...文學dict...我竟然張個逝字寫左個誓字

但係miss lueng都係吾俾我岩~~~!!話要同書一樣-.-

唉.算...下次我一定吾會咁~~

上上下文學...冇lala呀wing好大聲咁講:嘩!!!紅雨呀....

miss:你做咩上網?!

哈哈..呀wing係用佢ge電話上網睇-.-

then~我地成班都好期待學校會俾我地早走....

上中史堂...呀siu(我地ge中史呀sir)一知道學校話我地lunch可以走

佢就講:終於等到你喇...-.-.....仲有好多好多佢gegag

吾講喇..我吾想我個日記板好似佢咁低能...哈哈

放左之後.同家姐去左食--流連忘返--

有班f.1ge妹妹仔坐我地後面

好煩lo~~我已經好好咁張我張((椅子))向前

但佢就好似要拎埋我個位咁..講野又大聲

f...!!!算~~你地f.1..仲細..仲低能~~吾同你地計

食飽就番屋企喇...好野~~細佬仲未放~~可以搶左電腦泥玩...

wakakaka~~^^

哈哈.我真係估吾到呀黃灦庭竟然細過我...

不過我吾鐘意佢叫我做姐姐lo....叫到我好老呀

但係我吾係好明做咩佢重讀第二年中4...都會細過我-.-



2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天


痛>< 分類: 未分類

今日好早就出左去喇...

不過吾見令仔~~去左食m記

有英文同埋maths quiz~~我識呀...竟然-0-

art好悶好悶....同winnie就快玩手指喇

lunch又係同家姐食~~~好肚餓-.-

last中文都冇野做.....對暑期作業~~

不過我就做文學d功課...

唉唉唉...今日周身痛呀...因為琴日運動過量><

笑下都痛...kelly仲要係咁講d吾好笑ge笑話俾我聽-.-

但係我都係咁笑...哈哈

好痛好痛好痛好痛呀

 

對某某人好似有d野.....點好...!!??

吾想諗喇!!!!!

 

家姐..睇左你日記喇

sorry...