今日冇同家姐番呀.因為晏左起身~~琴日7點幾訓到今朝6點-.-
同埋落大雨><....番到去好悶...文學dict...我竟然張個逝字寫左個誓字
但係miss lueng都係吾俾我岩~~~!!話要同書一樣-.-
唉.算...下次我一定吾會咁~~
上上下文學...冇lala呀wing好大聲咁講:嘩!!!紅雨呀....
miss:你做咩上網?!
哈哈..呀wing係用佢ge電話上網睇-.-
then~我地成班都好期待學校會俾我地早走....
上中史堂...呀siu(我地ge中史呀sir)一知道學校話我地lunch可以走
佢就講:終於等到你喇...-.-.....仲有好多好多佢ge爛gag
吾講喇..我吾想我個日記板好似佢咁低能...哈哈
放左之後.同家姐去左食--流連忘返--
有班f.1ge妹妹仔坐我地後面
好煩lo~~我已經好好咁張我張((椅子))向前
但佢就好似要拎埋我個位咁..講野又大聲
f...!!!算~~你地f.1..仲細..仲低能~~吾同你地計
食飽就番屋企喇...好野~~細佬仲未放~~可以搶左電腦泥玩...
wakakaka~~^^
哈哈.我真係估吾到呀黃灦庭竟然細過我...
不過我吾鐘意佢叫我做姐姐lo....叫到我好老呀
但係我吾係好明做咩佢重讀第二年中4...都會細過我-.- |