洛洛*iris*我寫我心_
`' ◆我想成為你最牽掛的一個女子°|▂_◆ˇ`) *`'°°°[ "牽著手-`' 不會孤單;*°/\﹎ 一起走]*`[!*
yin0407
暱稱: 洛洛.iris
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2006-10-13
哈哈~我大晒
hapi
I DONT LIKE
打機打上腦~~~
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 17
今日人氣: 5
累積人氣: 1517
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 20 日  星期日   晴天


分類: 未分類

好想可以好好地咁喊...

吾理係因為d咩∼∼好倦><

係放吾低定係我仲在意呢

仲有10日左右就番學喇

我好似冇好好咁享受呢個假期

日日都好夜訓.日日都吾知做緊咩

唉..............

好想搵個人攬攬呀

 



2006 年 8 月 10 日  星期四   晴天


唷-0- 分類: 未分類

呢幾日好多時都係屋企

吾係打機喇..係等人電話==

其實都吾知做緊咩ge

吾明∼!!但係又好想等到佢電話

好怪.....

朋友仔.我有新電話喇∼嘻嘻

係motorola L6

都幾好用,$1800....其實我都吾知幾錢...

都係上網睇.^^

thx=33=呀...xxx

不過我到e+都係諗緊d書錢點好

哈哈...吾急la∼有家姐同埋呀妹借住泥sin..

你地會吾會介意ga

 



2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


hapi* 分類: 未分類

2日冇打日記喇..哈哈∼∼∼∼懶!

咁打番la,琴晚同家姐(kathleen)+肥b去上水食宵夜

叫左好多野食∼好味,,正呀

肥b食到好污遭怕左佢la,不過我吾理∼俾家姐湊.呵呵

傾感情野.同我傾係吾會有野

今日家姐請食宵夜,我請飛的...同上次岩岩係倒返轉

食到1點飽飽,就番去.仲買左d野番去俾細佬(我好好好人^^)

咁番到屋企.就打機..又打俾呀成傾電話

今朝10點幾.文文打泥∼∼∼唉.擔心佢呀

希望佢冇事la.咁都可以俾人屈><

同佢傾到11點幾...就同肥b出去睇下有冇((人工))

哈哈..又帶佢玩波波池.食野

d((人工))就係咁∼∼∼壯烈(希)生.我真係好鍚佢^^

番到屋企.又打機==打打下winnie(細妹)問我去吾去買3

緊係去la.就咁借買餸ge理由出左去

去到上水好快咁幫細妹睇中d33

令令ga∼∼佢話:我琴日同我呀媽泥睇左成日都睇吾中

e+你同我睇.咁快就okay....

哈哈.緊係la∼有我幫手∼好快.......

其實睇3吾好睇咁耐∼因為你會眼花,同埋愈睇愈bad

話就話同細妹出去.幫佢睇ja∼我...就緊係一定會睇埋有冇岩我ga la

嘻嘻.買左咩.吾話你知,買左幾錢.都吾話你知,,

得我同細妹知...wakakakaka...哈哈

番到樓下.至去百佳買d野番去...xd

dinner過後.我竟然倦到接接下3.訓箸左==

e+打完日記.又打機喇...yeah.^^

PS

1)winnie細妹買左對令令鞋俾我呀.thx=33=

  我好鐘意ga..嘻嘻∼∼∼鍚晒你...呵

2)我e+可以行得好快喇.不過以我咁怕痛ge作風.又機於種種心理因素

  我係吾會好放膽咁去行....-.-

3)我冇溝仔呀∼∼∼吾好咁鐘意話我溝仔,我會嬲你ga

 



2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天


苦悶 分類: 未分類

今朝一早就俾文文個電話嘈醒

哈哈.佢個傻佬...真係好得意

講左d野∼令我驚訝∼∼∼呵呵

then自己一個去北區醫院睇醫生

俾個醫生串>∼<

佢話:你e+行得.走得.笑得.食得

我話:我不嬲都食得ga la

佢話:希望吾好再見到你la

我:苦笑==

做咩個醫生會咁串?!因為佢之前有份做過我((主治醫師))->左手跌碎骨果次∼哈哈

諗番果次..真係好多回憶....wakakaka

***好燃吾開心呀***

勁舞團個伺服器由原定下午1時延長至下午5時,延至晚上9時開....延至明天中午12時

仲要話:因時間多次更改而造成玩家不我們深感抱歉,敬希玩家體諒。

好pk呀...等左幾耐呀

我發現我真的迷上勁舞團....

為它瘋狂∼哈哈

只有佢令我hapi==

 



2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天


勁舞團 分類: 未分類

8月2日∼∼∼星期3 至 8月3日∼∼∼星期4

朝早好悶好悶..訓到吾知幾點--

7點左右出mk之前,,同xxx傾msn

好吾知點咁....講ge野好似吾係心諗緊果d∼煩煩煩la

8點幾到左mk..唉∼吾開心lo

我以後吾會咁易信人!!!我真係好天真...

咁都會信佢?!我以後睇野吾會咁夫淺

佢正一pk>∼<

坐火車番枌嶺果時就打俾子康..叫佢泥接我la

好好人唷,一知我吾開心就出泥搵我.又大風大雨∼嘻

果然抵鍚呀...呵呵==

嘩.真係好吾開心.有d俾人出賣ge 感覺==

吾明做咩會咁

番到屋企就洗下碗∼同子康傾左一陣電話.就去左玩勁舞團

哈.愛上玩勁舞團^^

因為有文文睇左丫ma...玩得都算okay la..哈哈

不過吾可以沉迷(吾會做到lo.哈...嗯嗯∼∼@)

玩到5點幾...(其實都冇訓過...e+ ge時間係下午1點10分)

同文文交換msn...佢話8點打俾我

點知8點3左右至打><

又同佢傾到11點10..(佢媽咪要打電話唷)

咁我又上左勁舞團玩la........悶就係咁ga喇∼∼∼∼

要好似好充實咁...wakakaka.....都吾知講緊咩^^”

e+要等6點.等文文個電話

之後再上勁舞團玩∼∼∼係咪覺得我好瘋狂呢...哈哈

吾知今晚又玩到幾點呢?!可能又通宵唷

我係強人....=.=