2日冇打日記喇..哈哈∼∼∼∼懶!
咁打番la,琴晚同家姐(kathleen)+肥b去上水食宵夜
叫左好多野食∼好味,,正呀
肥b食到好污遭怕左佢la,不過我吾理∼俾家姐湊.呵呵
傾感情野.同我傾係吾會有野
今日家姐請食宵夜,我請飛的...同上次岩岩係倒返轉
食到1點飽飽,就番去.仲買左d野番去俾細佬(我好好好人^^)
咁番到屋企.就打機..又打俾呀成傾電話
今朝10點幾.文文打泥∼∼∼唉.擔心佢呀
希望佢冇事la.咁都可以俾人屈><
同佢傾到11點幾...就同肥b出去睇下有冇((人工))
哈哈..又帶佢玩波波池.食野
d((人工))就係咁∼∼∼壯烈(希)生.我真係好鍚佢^^
番到屋企.又打機==打打下winnie(細妹)問我去吾去買3
緊係去la.就咁借買餸ge理由出左去
去到上水好快咁幫細妹睇中d33
令令ga∼∼佢話:我琴日同我呀媽泥睇左成日都睇吾中
e+你同我睇.咁快就okay....
哈哈.緊係la∼有我幫手∼好快.......
其實睇3吾好睇咁耐∼因為你會眼花,同埋愈睇愈bad
話就話同細妹出去.幫佢睇ja∼我...就緊係一定會睇埋有冇岩我ga la
嘻嘻.買左咩.吾話你知,買左幾錢.都吾話你知,,
得我同細妹知...wakakakaka...哈哈
番到樓下.至去百佳買d野番去...xd
dinner過後.我竟然倦到接接下3.訓箸左==
e+打完日記.又打機喇...yeah.^^
PS
1)winnie細妹買左對令令鞋俾我呀.thx=33=
我好鐘意ga..嘻嘻∼∼∼鍚晒你...呵
2)我e+可以行得好快喇.不過以我咁怕痛ge作風.又機於種種心理因素
我係吾會好放膽咁去行....-.-
3)我冇溝仔呀∼∼∼吾好咁鐘意話我溝仔,我會嬲你ga
|