係屋企..好悶呀∼
好似個bb咁..做咩都要人照顧-.-
吾得呀!我要出去>∼<
快d好番就好喇^^”
將之前ge日記全部delete晒,因為以前ge回憶實在令我太傷痛
心中ge傷痛可以忘掉嗎?!
朋友上ge誤會.工作上ge苦況.金錢上ge問題
煩...
有d野要同xxx講:
xxx,要知道,好多野係吾可以你想點就點
吾好因為你想.就令我難做.令我心煩!
你咁係想迫我去死!我要鐘意你.吾使你追.都會鐘意
wtf!好x煩呢!你識發脾氣,我都識架
離開 這一刻感覺不會忘記 朋友 抱擁告別明天各自遠飛 難得 並沒傷感依依不捨顧慮 重拾昨天 樂趣一堆 曾經 每一天相約找美麗去 陶醉 美的故事互相勉勵去追 曾經 望著天空一起哭泣至睡 臨別說起 亦笑相對 #別了依然相信 以後有緣再聚 未曾重遇以前 要珍惜愛自己 在最好時刻分離不要流眼淚 就承諾在某年 某一天某地點 再見
朋友...4EVER∼!
過左3日ge exam...我覺得都ok∼
我見到d題目都吾會呆∼都會知佢問咩lo^^
要+油呀....
吾可以令對我好ge人,對我有期望ge人失望!!!
就算冇信心都會try my best∼!
我吾想我自己會ashamed after知道左個result∼!
吾打咁多喇...要溫書∼
我要為左bbq同埋ocean park add oil∼
wakakakaka....
i love you∼*