連續兩晚出左街= =" 本身諗住有得打blog- - 但係刀出左街 依加打定 費事今晚又要出街-0- 不過刀無乜好打.... 唔想做功課\口/
連續兩晚出左街= ="
本身諗住有得打blog- -
但係刀出左街
依加打定 費事今晚又要出街-0-
不過刀無乜好打....
唔想做功課\口/
'離開時間-(:2008-12-21 06:27 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]