whAt?
yince
暱稱: 水
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
ツバサ (gazeusagi)
☻kAkING;*
☻楓;*
☻豬紅;*
☻東;*
。﹏細朱 (wkchloveken)
☻琪;*
☻人伶;*
☻欣;*
☻yU;*
☻MON;*
☻HEi;*
☻鋒;*
☻TinG;*
☻HIm;*
☻美;*
〔♥'〕' ★★夜 羽... (ck002)
☻盈;*
☻騫;*
☻洛;*
 
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
 2008 年 12 月 12 日  星期五

今日,,1早起身,

on msn,無野做...

陳永達無啦啦add我入msn搵多1個人黎串我- -

點知原來條友係識,

跟住叫埋敏上黎,,串陳永達,

點知,條友1串佢就走

成日刀靜係打-3-就走左

跟住...

就無無聊聊開住電腦...

咁刀過到成個下午...實在是1大奇蹟-,-

今日dl左psp的無限回廊...開頭覺得好好...點知...越玩越唔想玩- -

好無聊....條友行黎行去...跌落街又企唔番-,-

好鬼悶....要努力搵game吧-,-"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

今日落去打波,,話左唔想鬥,,但我唔玩又得7個人玩,唔夠數,

ok,咪玩囉..

我認我打波係唔叻

我刀唔想玩..

同d人玩,,,得幾個識,,

跟住,,我根本係無乜點拎波,,

拎到波又點..我射又比人mark..傳又傳唔好

搶波,接人傳波又捉唔實,,

所以我成場掂個波,10次刀無

後尾我索性唔玩,反正完場,,

雖然d人無講出口,,

但佢地刀會覺得我廢吧,,

所以我好憎鬥波,,,

但又想打籃球,,,,

又要廢呢..唉..

-----------------------------------------------------------------------------------

第3件事了..............

我去完人地blog睇....發現左d野...

平時表面同我好fd....

又話唔會我乜野唔會我乜野....

但到頭來...原來我根本係可以無......

居然我無份....

平時又乜刀搵我....

算點....

有時真係唔想理你.....

無人就黎搵我囉?

有人就將我擺係一二邊

咩意思...

原來跟本無人可信...

平時講d野係假既囉

你真係...

大   話   高   手

'離開時間-(:2008-12-12 09:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]