今日-,-無野做...幾日刀好悶, 位仲未調- - 刀唔知點搞 又要買禮物 咁鬼死貴 傻傻地-0- 無野打..唔打啦;3
今日-,-無野做...幾日刀好悶,
位仲未調- -
刀唔知點搞
又要買禮物
咁鬼死貴
傻傻地-0-
無野打..唔打啦;3
'離開時間-(:2008-12-17 09:22 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]