|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2008 年 11 月 28 日 星期五 |
|
呼,今日個blog整左好多野x]
要多謝敏姐姐=]
今日考完口試去人地屋企,佢隻狗傻傻地- -由我去到到走係咁係到吠
弱智智咁xp
跟住同呀嫲飲茶- -
差d今晚要去佢到訓
好彩呀爸要番工,唔洗去
跟住就落左街玩,比班人搞到好火
係咁扯衫
叫左咪扯,
都要狂扯衫,弱智
跟住再開番電腦就敏姐教整野-0-
係咁
|
|
'離開時間-(:2008-11-28 10:32 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 223 | »
|
|