qooza好有問題- - 成日無啦啦無左 又要打多次.. 好煩,,次次都係我衰 我又諗唔到咩例子- - 煩....唔打啦
qooza好有問題- -
成日無啦啦無左
又要打多次..
好煩,,次次都係我衰
我又諗唔到咩例子- -
煩....唔打啦
'離開時間-(:2008-11-27 10:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]