|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2008 年 11 月 22 日 星期六 |
|
今日...
返到屋企...
同呀爸出左街
食完野搞埋d野...
去左拜我舅公...
話咁快就又黎1年...
今年舅公死忌唔知有無得去....
今日同個fd係公園到見到隻螳蜋<--係咪咁寫
佢無啦啦跳落我坐緊個到- -
嚇到我彈到9尺遠!
後尾有個呀叔送佢入草堆-____-
on99,,無啦啦係公園出現托7咩= =
1世最憎昆蟲!
|
|
'離開時間-(:2008-11-22 12:07 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | ... | 223 | »
|
|