|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2007 年 6 月 5 日 星期二 |
|
今日
我唔系點開心——
因為
我補習好悶喲=口=
有人話4點後打比我
又唔打
唉
跟住
系學校
要作文——
中英兩科都有
原來我個班下袖班有一個人有手足口病
好驚=~=
不過老師都話唔知邊個位系有病個個人. . .
|
|
'離開時間-(:2007-06-05 10:18 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | ... | 223 | »
|
|