今日. . . 我無得打機牙>< 我要做功課= =" 星期五and六唔做 今日一次過做晒佢 唉~~ 好慘牙...
今日. . .
我無得打機牙><
我要做功課= ="
星期五and六唔做
今日一次過做晒佢
唉~~
好慘牙...
'離開時間-(:2007-06-03 06:09 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]