今日搭半出門口啦*過到去佢地全部到晒*今朝都幾大雨下!
個個紅綠燈等左勁耐都可轉牙!又多人又多''姐''喎*之後遲晒到*
今日勁多人遲到牙!未試過牙!哈哈..之後上堂啦*科學:系到改正!
宗教:半聽半言川!小息:去左見DOIR..拎相*中文:言川教*冇人鬧!
呵呵..數學:冇聽書!成堂系到諗野*UNHAPPY...英文:悶..........
LUNCH:落左去聽人唱歌*之後上左4樓!冇耐打鐘就落反去!
見到牙成佢地成班*條腸冇啦啦阻住我行!我行去邊面佢又行去邊面!
之後佢地冇啦啦推陳文堅落黎我到*痛到我喊牙!之後肥暉又阻住晒喎!
有點吾倨囉個陣*通識2堂:悶牙............放學落左CANTEEN!
第1時間緊系去報仇啦*用把''姐''打左佢一下!之後就排球睇師生賽啦!
睇睇下冇啦啦有冰掉過黎喎*牙腸牙!之後我同牙魚就打佢啦*
佢系甘系到掉冰!之後俾傑少掉中左!無奈*呵呵....之後牙腸又去拎冰!
我同牙魚都去左拎*挽左陣之後*MAX同肥暉過幫拖喎*
我同牙魚即刻跑左入女廁!勁驚牙!哈哈*之後出反去!佢地一行過黎我地就走!
點知原來佢地以經冇晒冰*諗住''客''我地!無聊...之後冇挽到啦*
睇左陣排球就走左LU!反屋企..沖涼..挽電腦..等老豆買M記俾我食!
PS:多謝你牙*SHING! 心情好亂*
就考試啦*我都吾知點好!完全冇心情去溫書*
哭過很多次了*淚水忍不到!>/\<''
|