|

| 2006 年 6 月 3 日 星期六 |
 | |
|
累累 |
| 今日好累呀
今早佢地打黎
我仲訓緊覺知後即洗頭and刷牙洗面
知後就好急咁出去啦
出到去個個都唔講野
慘....佢地買包包啦
我就冇食冇買就去左啦
去左海旁啦見到勁多人做運動
知後開始打lu一連打2個鍾
累累...我未訓醒...中中下.....發白日夢....
勁飲水提精神好累
知後我地發現左樣野
原來有秘密通道直通街市
最後我同雯佢打......
d人黎左我地繼續啦
未夠鍾所以繼續
夠鍾就去左食野---樂滿堂食---
我又發現左d野個亞姨33有d野
我就同個亞姨講haha
張雯話我地岩岩最後一次打黎好勁
d人話low!!!
d野未黎個亞姨同我地講野....第一次
食飽飽去左雯屋企玩
d冷氣凍到我搶佢地d皮哈哈......
晚堂
好累呀....!!!
就訓得著啦.......
我唔夠訓又用左勁多力去打羽毛球
但我地去比賽low遲d
更係應應真真咁la.......!!!
到時唔可以輸比唔係好勁既學校!!!
***各位有參加區運比賽既人你們要繼續努力啊,不要輸呀***
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-03 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2006 年 6 月 2 日 星期五 |
 | |
|
happy day but the rain was big!!!!  |
| 今日宴就前校長宣佈話紅色
知後聽到勁開心但一陣就聽到第二種聲
係(車.....)既聲
本來唔洗返但要繼續返
omg...lunch正壁報
美勞堂就繼續la
我地要乜就要乜....
佢地真係好la 留意到
我寫左勁多野呀....!!
after 就正到勁靚......
好得意....i like very much!!!
英文堂r冇帶book forgivek左
知後玩左一個game 問book 既野
我最近一個就玩完la...我地10個win左
功堂去聽野聽羽毛球比賽d野
我第一場對聖家第二對錦江第三場對聖心
勁慘呀......!!!我唸我地won呀.......!!!
放學去金泰囉野......
我都話3個去就夠架la......
又唔信我
返到學校睇表演
就開始我地既party
我切蛋糕知後我唔知做咩野就正到d蛋糕邊度......
haha.........知後開始食la......
我地寫左多謝亞sir..haha
最後我真係要多謝亞sir呀
佢地今晚打黎話約羽毛球幾點???去唔去食野???
我話唔好打完先去......haha
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-02 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|

| 2006 年 6 月 1 日 星期四 |
 | |
|
.................... |
| today i thing is happy......!!!
今日放學去練歌歌....!!!
知後吳老師話聽日開party
我就去左金泰訂野la
訂左好多......
190蚊.......
唔係好貴....
本來個個冇錢......
知後用佢找個10蚊買野食......
聽日俾返佢......!!!
今日正日胃痛.........!!!
唉...........!!! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-01 11:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|