|

| 2006 年 6 月 6 日 星期二 |
 | |
|
sad |
| 今日本來約左個人一齊返
但佢唔同我一齊 算la
pe 我地帶左羽毛球拍落去練波
打得好差呀 自己 唉
知後同許sir一齊打 勁好笑
今日又識左點樣開波了 happy!!!
lunch 去左細佬度囉野食 好食呀 佢俾人食就唔好既
我鍾意就囉左黎食 haha
食飽飽去左搵吳老師做返廣洲d野啦
我做左好多時間黎做份野
知後返到課室罰抄
周sir俾左d工作paper la 我做錯左d lor
咁我又遲左咁lor so 好遲先抄
上英文(r)我繼續抄
許sir黎左我就冇抄lu 佢叫我地讀我冇讀 haha
功課 加糖呀 冇得抄lor 唉!!!!
可是我小息有抄 我重打哂tim 勁!!!
知後做返張野就做第2d野lu
放學我要求許sir俾我地練一陣
我地打左一陣就打左個羽毛球上左去
我地用左好多方法都囉唔返呀
唉 我就知後打就囉左5個出黎 打左2個上tree 度
我地又囉左勁多野黎搞 例如 掃把 short既竹

我又係果度最高果個 我企左係張chair 度跳呀跳
差d跌死左 勁驚囉 好彩冇事 用左長竹囉返落黎
一陣許sir就落左黎 佢叫人幫佢還書 好彩唔好彩點中左我
我只好還 haha
6點佢落尬1街打羽毛球唔夠30分鐘就打哂上去了
唉 好彩唔係要學校d波唔係冇波呀聽日
夜晚又大喊了一場

* 女子羽毛球隊員 聽日8點30分係長洲碼頭等
sally姐姐會帶我地出去坪洲

|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-06 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2006 年 6 月 5 日 星期一 |
 | |
|
練  |
| 今日返到學校amanda重未返勁開心呀 早左返學校lu
知後返到去雯就過黎我度我就交功課la
打鍾後就做左好多個test
中文2個 一個閱讀 一個聆聽
做得ok la 但我覺得應該會好d既
小息佢地d男仔俾吳老師罰
我地女仔上許sir入到黎佢問做4咩好呢
我話play computer haha
but 許sir say 要do test so算吧
知後佢地唔知做野講la
我同許sir講佢等你叫d男仔上黎
佢話你唔早講???我就落左去叫d男仔上返課室la
知後開始做la.......!!!
lunch打羽毛球
好大風呀 打唔到呀 d男仔打得好好笑
佢地又題返我喊呀
返到課室有少少sad 佢地不問自除就囉我d野黎用
sad sad sad sad sad sad sad sad sad sad sad sad sad sad
普通話堂我又選我讀書 好讀得麻麻
佢送野 我就唔要 俾返佢 哈哈
功堂去左打羽毛球呀 佢地勁打左上去d樹度
又正左d圈圈上去low
放學補習呢個月第一次補
我要真惜今個月既時間
太多野做la 有時重會唔記得左
唉!!! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-05 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|

| 2006 年 6 月 4 日 星期日 |
 | |
|
拾bedroom  |
| 今日一起申好舒服呀
個身好痛

知後就起申慢慢咁出廳
坐左一陣間冇咁痛lu!!!
就換3出街買野食返屋企食
食飽飽就開始又拾bedroom lu
拾左成3/4個鍾...累
腳有少少痛
知後落街買左好零食食
好餓呀 爸又未cook low
佢厄我話cook 緊

食左一碗飯飯 唉
食飽飽我好想食糖水 可是爸爸要我做家務先俾錢我
我做左掃地就冇做lu
***聽日大家要認認真真去打呀
星期3/4去比賽la
大家要加油呀 唔夠油就俾d油你又有咩所謂呢!!!
 |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-04 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|