|

| 2006 年 6 月 12 日 星期一 |
 | |
|
累 |
| 今日好累 太想訓了
很累了 早上返學前係家裹忙個不停
我琴日明明搞左電話個鍾今早唔響
搞到d功課差d做唔到

知後好彩琴日冇關電腦 如果唔係又要開機
趕住做新波輪果張野 煩的!
好遲先走 好彩有車ja 唔係好趕呀
返到去佢地有d不同的
我都唔係點解d人剪哂頭髮ga?
ha!
好憎譚x前 去做聆聽囉左份好......!
知後背書 哈 好開心呀 我能夠一次個背哂

亞雪堂 個game又係報紙 呢幾排玩親都關於報紙
越玩越悶la 連續幾個同一個game
踏報紙 how to反呀?

最後我地女仔win 3個人
本來4個架 但因我所以我反唔到

英文死得人多了 成堂悶到我訓著了

lunch went to computer room play computer
i gave $100 to candy feel sadi not money! omg!

數學堂勁(雨) 成班出左排隊 哈!
傻仔傻婆 成班 哈!

普通話笑爆了! 送禮物!
小息 勁慘呀! 俾人打 2次 又嘈lor
佢地係度跑 又正(難)d野lor
點解唔好真惜每一樣既野? 功堂 哈! 嘈爆!
放學補習做哂功課就默書 我唔識好多呀 !但我有5分!最少2分
好q憎譚進前搞住車車 煩! 我行左勁耐佢先走
佢返到去係屋企睇住囉 慘了!

放學落雨冇開遮踏車返去
返到去去左碼頭買野飲 見到明愛d人
哈 我見到彈弓 哈! 我見到亞輝、亞恩
知後去返亞媽到擠究先再去金泰買野食
再返亞媽度 囉野返屋企!
聽日唔好落雨呀 如果係咁聽日可能冇得上pe!
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-12 09:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2006 年 6 月 11 日 星期日 |
 | |
|
去表妹家 |
| 今日去左表妹家正野食
我等左尾尾勁耐呀 電話!
我去正到lu!!! 就開始正la
正左好耐 正完又食lor
我同尾尾佢就去左街街買野食 哈!
知後落到會所 亞好佢同我地哈佬就走lu!!!!
佢話俾遮我地 我地走左

去到又上返去la 我同尾尾佢又再次上去
去到會所 輝sir佢叫我地 但我地聽唔到佢講咩野
就走lu!!哈! 知後見到我ma d fd! 唉!
落雨搞到尾尾跌親 知後我跑買
妹妹的拖鞋(難)左

我叫佢去我家換 我借左我著果對
我就著我哥果對! 哈!
5點幾先返去 累累了
我今日自己有遮又唔帶lor 但落雨好好玩 但有時會唔好!
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-11 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|

| 2006 年 6 月 10 日 星期六 |
 | |
|
悶.... |
|
今日早上9點幾已經俾人嘈醒左了
知後10點幾去左食早餐了
一陣就返左屋企了 \
做功課? 玩貼子?
1點幾去左買包包2個
知後又買多左2個 4個
好飽 haha

悶悶悶
我搞左一樣野送俾某某人 正左勁耐
2至3個鍾左右 累累
夜返教會 等佢船就返教會lu
返到去就開始緊lu
知後亞超佢要我地拖住旁邊既手的手
我右手拖住美茵 我左手拖住一個男孩子
唱唱下係度笑 禱告即放呀我....!!!

返完即走lu 我係街見到勁多人係街度
d酒巴d人係哂出面睇波 haha
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-10 07:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|