| 今日升中派位呀 唔係咁理想囉 我真係入到明愛 我勁唔想呀!!!
但返到學校冇左想喊既feel 又冇左驚既feel 總知就好唔同la d feel! 其實我真係好想入到長官架!!!
好想自己入到長官 返到學校就囉左成績表AND D獎狀 我囉左2張獎狀一個獎杯
走時俾余老b打左幾下......我鍾意俾人打當激勵 haha!!! 我覺得我係學校好勉強咁笑
個個老師問我點呀 我都係咁話入到明愛 知後走lu 巧大雨啊 為什麼????
媽問我食咩野 我講話唔知 佢叫我買d凍肉 買左15蚊 ha! 返到屋企換3出街哂相相
係屋企悶到傻la!!! 知後玩msn la 佢地咁岩講緊派位lor 咁我就問如果我想入長官 但我派唔到咁點做
佢地話你去長官囉入學表 知後我拿拿淋去長官囉表 囉完返左屋企返返下見到妹妹lor!!!
我問佢去唔去呀??? 佢去呀!!! 一陣填哂d野就即返長官 我話我搵唔到張出世子 佢話搵到快d交返去!
交完就去左囉相 and去食野 哈 係m記 勁好笑 最尾佢地係度玩lor 搞到我要即走
食飽飽就同妹佢地打羽毛球 打到7點幾就返屋企lu 係屋企勁hot!!!
我好想入長官 太多人俾d鼓勵我la!!! 真係要多謝你地呀!!!
錫哂你地呀!!!! 我一定要入到長官呀!!!!!!!!!!!!!!
|