|

| 2006 年 7 月 17 日 星期一 |
 | |
|
無聊的一天  |
| 今日早餐冇去食 叫左細佬幫我買野返黎食 我連去街都懶呀!!!
3點幾約左amanda 去swimming !!! 去到d水又凍
d水勁康髒 想死 游出去 冇哂d垃圾
係岸到多到咩都有 拖鞋 膠 總知咩都有la!!!
我問amanda 有who入到長官
咁岩有個女仔準備讀長官俾我見到
佢講哂粗口咁 amanda話佢今日返去俾訓導主任話lor
我o哂 第一日返學都俾訓導主任罵呢d人唔應該要la!!!
返屋企累累累 好想快快地訓覺 累累!!!
好掛住我的哥哥雄仔呀!!! 電話又未打黎lor
勁怕佢出事呀!!! 但我都唔想佢出事
希望你快d打電話返屋企la!!!
明天就要考篇班試lu 雖然明愛得一班 但我都會好好咁讀書
唔會令ma ma佢粗心 我一定要囉d好既成績架.....!!!!
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-07-17 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|

| 2006 年 7 月 16 日 星期日 |
 | |
|
激死  |
| 今日我從未事過咁宴起申 12點到 妹佢打黎我都聽 張雯打黎我就唔想行and動!!!
知後問老豆囉$$食野 佢又要買俾酒lor 飲少一日會死架 細佬佢又要買野lo
都唔知佢點唸 我食野仲要定買野飲仲要呀!!! 一d野都唔識唸
e家個人勁燥呀 好想唔食野 但好想係bedroom喊 !!!
我冇$食野 又點有$呀!!!
今日勁係屋企咁喊 今日我好燥
我今日勁罵人囉 我都唔想的 他們迫我的
我不喜歡做li樣野 又迫我做lo 自己做唔得咩
係要我做 好煩呀!!!
宴就真係要多謝amanda 呀!!!
因為佢阻止左我食野
我同左佢講我要儲蓄
一邊行一邊就想食野 可是自己說我要儲起錢來做一些有意義的東西啊!!!
真是要多謝你 不論你是我的朋友或是同學 我也會幫助你
星期二要考篇班試了 雖然中學只得一班 但自己也想考好一些成績
令自己有滿足感 !!!
我一定會努力上升我的成績!!!! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-07-16 12:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2006 年 7 月 15 日 星期六 |
 | |
|
累and happy!!!  |
| 今日好早佢地黎左lu 但我就唔知醒 真係好對不起呀!!!
知後去左打羽毛球 哈!!! 打打下又人黎黎+入 10點果時勁俾d國民男仔煩 佢踩我地場
重講哂粗口咁囉......好憎呀!!! 到左差唔多11點 有個人問我地可唔可以+埋佢lor
我冇所以 打正好似打緊俾賽咁 個個人勁到呀...... 又係我地行前呀 bad呀 嘩....
總知好勁la!!! 佢約左人要走lu 佢同我地講話佢自己以前係長官教打羽毛球
唔怪得咁勁!!!
2點幾佢地打黎叫我傾電話 我傾左一陣佢地係度背長恨歌 我訓著左了
知後個電話趺左落地 我先知我仲未收線 講下又訓lor
返去教會前 我拾返d野就返去lu 勁左d game 佢地玩呀!!!!!
下星期補習班開始la! ! ! 我e家開始對我既學習其望 我就算讀到邊間中學都好
我一定要努力讀書 真除我既好成績返黎 我仲想囉第一 tim 但無可能既事la!!!
因為d人咁勁 而我呢 ??? 就......
今日又同自己唸 如果長官打黎話我入到li間學校我一定開心死.....
原係好欠人都會打錯我個名 d人打 : 塋and盈
我自己也呆了 ....!!!
晚堂 我地累 係想訓呀 今日冇咩時間去訓覺 累,死了我la!!!!
清清同我講我好眼訓 我都係呀!!! 我今日用左好多力咁打羽毛球
我地book左好耐 3個鍾 我累呀!!!!
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-07-15 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|