| 今日exam炒左了 常識我竟然唔識 個老師都題哂水呀 但我都唔識!
放左學返左屋企在搵慧慧 佢叫我買野俾佢食 就去左佢家了 坐左成個鍾先走
返學校補習 勁嘈呀 嘈到要俾miss罵 知後搵exam !
放左返屋企見到ally就返左屋企換3出swimmimg 我叫埋amanda 去 勁好笑呀!
同佢and慧去swimming 等慧慧勁耐呀! 俾蚊咬死了 
去到海灘換33 就落水了 佢地話游去浮台 我就游la 我游得勁慢呀 佢地拉住我隻手手去游 !
係浮台坐左成個鍾咁耐 左飲左勁多水low 佢地勁推我落水呀 飲左勁多水呀
佢地個個游哂上岸 但我同amanda佢仲係浮台 佢地唔俾返個浮板俾amanda 所以坐左咁耐
知後傾左勁個字佢先俾返我地 游度中間 佢地幫我 我隻手手俾佢地拉住 and amanda !
知後5點幾洗身and換3就走lu 濕左d3就唔要lu !返左屋企成6點30分lu 好彩媽媽佢未返呀!
好累呀 今日識點樣swimming 呀 要多謝今日陪我要swimming 的人呀
包括 慧慧 amanda 亞勤 佢表第 亞金 佢地令我學董怎樣swimming!
希望下次可以同彤彤佢地一齊游la!~
|