|

| 2006 年 7 月 26 日 星期三 |
 | |
|
2006-07-26 |
| 25/7
返左教會好好玩呀!!!和他們玩飛行棋真開心呀!!!
走果時打左俾媽媽 佢話出hk lo 知後返屋企就出去lu!!!
去到姨媽度表姐佢地丁左d飯&湯俾我地食 thx
晚上是訓唔到的 好hot !!! 訓下醒下 好似冇訓到咁
26/7
今日起申知後就出左街lu 去左市中心食街街 知後去左明星同公公 二姑婆 3姨媽
mum 爸 哥 表姐
寫野食冇人寫lo 知後我寫完俾表姐佢地寫 去左大排當到叫野食 好好味呀!!!
食飽飽行多一陣間就去婆婆屋企lu 我同表姐係附近個商場到行下 我見到好多我鍾意既野
柴禱 我好鍾意你呀 買左d金句 又見到新出既水壺 勁得意呀!!!
晚上去左食野 果度d野越黎越唔好食了 d野幾難食下 知後都冇計架
走lu 俾瞟佢話唔好返長洲住la 我真係好想返呀!!! 知後就返左屯門 係表姐度訓
我多麼累 把聲好沙 又食左炸野了 明天就死得lu
我同媽媽講話我想睇e生 喉嚨唔得了.......
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-07-27 11:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|

| 2006 年 7 月 25 日 星期二 |
 | |
|
病病中...  |
| 琴日訓前又喊la!!! 我太害怕了 回想起以前的生活是多麼開心和快樂
到了4年級 生活一直就喊著黎度過 現時又不同了 媽爸成日吵架 自己不努力去讀書
病病係勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁辛苦呀 琴日發燒冇人理我
自己喉嚨痛 我自己又唔知點好 我真係好辛苦呀!!!!!!!!!!!!!!
打住咁多先!!!一陣再打 |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-07-25 10:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|

| 2006 年 7 月 24 日 星期一 |
 | |
|
又病la!~!! |
| 琴日2點幾先訓 知後我冇可以會醒架 我訓得2個鍾 好似岩岩訓醒咁!!!
係張床度輾轉反側 跟本就訓唔到 係張床度無聊左成個鍾 !
我知道我自己病左 但我好驚!!! 知後我就喊左出黎 喊到累我訓左lu
到左7點幾我又醒左 因為媽佢講電話太大聲la 但一陣就訓左lu
總知琴日訓覺起左好多次申la 到左差5多12點我先起申 隻手好似岩岩打完針咁痛
個身好似又冇咩力咁 出廳個人wing wing 地!! 睇電視就玩左一陣電腦就返左bedroom做補習d功課
知後我自己上次又係咁發燒食左d藥個人好似冇咩事咁 我決定試下食一粒!!!
原來真係得架 食完藥就食野 喉嚨又痛lo 食左個包包 個人開始上升la!!! 冇咩事
可能我琴日冇食野 琴日成日靜係食左m記 知後咩都冇食過!!! 食左粒藥個人真係舒服左好多呀!!! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-07-24 03:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|