|

| 2006 年 7 月 20 日 星期四 |
 | |
|
vey busy ha!!! |
| 今日返去明愛 得我一個女仔 知後亞沈返左lu 之後到高晶(新朋友仔)
陳sir問我食咩飯 我選擇唔食becuse i don't like eat!!!
while strat games frist all peple introduce and do some movement!!!
it was interesting and happy!!!
知後play 收賣佬 慘 俾我估仲左收鞋帶 我唔想呀!
becuse i don" know how to do!!!!我總知今日玩左5個game la!!! 幾好玩呀!!! 唔錯呀!!!
完哂d game我地食飯個個食飯 我就冇野做咁溫補習d野生動物!!
佢地食飽飽就留返左係度講game d野 幾好玩呀!!
講完左就留左係禮堂玩and 同d導師傾計 將d導師名俾我搞到....
成1點幾先走 幾好玩 亞沈唔識打羽毛球 我是學校校隊黎架 咁睇小我 nono!!!
返教會前搵彤彤 我坐佢返教會 返到教會
唔見人就問亞迪係邊la 佢話係33b 知後即去
去到我地勁敲門 佢地默緊書 我地即默返la 緊係
點知我錯左1個! 要改10個 我錯左arrive呀!!! 唔擠
知後做左d練習 就教word order 我唔係太明白 所以想問下人呀!!!
我一定琅明白呀!!! 完左返左教會 係副堂玩
亞迪造去swimming 我勁想去 but no people 陪我去
彤彤佢又唔去lo 走lu 佢地話去lo 激死呀!!! >.<
我返左屋企換3去LU 打俾彤彤佢仲係屋企 我就飛車搵佢
我又坐佢lu 去beach 去到見到lam 佢話游出浮台搵亞迪
我游游下 見到一個好似亞迪既人 我問彤彤係唔係la 佢話唔係
果個人返黎la 係亞迪黎架 我睇出去浮台覺得d一舉一動勁似呀
點知真係呀 yeah!!! 佢地拉左彤彤出去 haha!!!
學游水都唔easy架 想當日我第一次去游 就游出浮台.....
游到6點幾換3走lu 彤彤佢唔囉鞋呀 搞到我換完3先幫佢囉
游完去左金泰就坐佢返屋企 途中俾3個人亞住哂條路 搞到我差d炒呀!!!
送完佢俾去lu!!!
呢幾排唔知係唔係成日游水or俾人咬 生左d一粒粒咁野
勁唔舒服呀!!! 決定左等到星期2先去游 其間我會係屋企
聽日開始唔洗返學lu 但如果返果日就去camp la!!!
我又決定左我去camp時,我冇返補習 唸住得閒係夜晚果陣打俾佢地教我
今日教d野真係有少少唔明 但我會去問....!!!
大家發表下意見la!!!
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-07-20 10:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2006 年 7 月 19 日 星期三 |
 | |
|
傷心就有少少la 開心都有lo  |
| 今日9點前起左申 玩左一陣電腦 換3返明愛 ha! 我行到快樂之家見到3個朋友仔
原來佢地等我返明愛lo 真開心 知後返到去就派左個野俾我地
等齊人上左圖書館lu play左一個game 個game玩個la 好悶呀!!! 我都唔想玩
但玩完我地竟然win左 但係途中有人打架lo 俾個訓導主任罵左一餐 ha!
估唔到會有人打架 第二個game 玩搵野 我地由上搵到下 由下搵到上
知後我地要去圖書館搵杏林子既書 最慘就係咁大點搵
但d helper 俾左d提事 知後搵到lu 去下一個目標 完左我睇到佢地做返朋友了
玩完落左禮堂食野!!! 好味......!!!
4點幾同amanda d表弟妹去swimming 一落水唔係好凍ja!
知後游左出去 但游去浮台 因為amanda mother didn't not go to there!
我游到6點幾走lu 自己勁大頭蝦囉 冇囉拖鞋呀!!!
thx amanda 佢幫左我囉呀!! thx!!!
知後我見冇野做 咪拾下bedroom囉
嘩 知唔知我拾左幾多子出黎呀 ?
哈 我拾左成個垃圾袋都係 haha!!!
晚上9點30分哥哥打左電話黎呀!!! 勁開心呀!!!
同左傾左2分幾就收左線lu 可惜 但我都好開心呀!!!
haha!!!
明天又要上學 我覺得d姐姐and哥哥好好笑......!!!
haha!!! 聽日返補習我仲未溫呀?!!!
浪費了自己的時間了!!! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-07-19 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2006 年 7 月 18 日 星期二 |
 | |
|
開開心心過了一天  |
| 今日自己好累呀!!! 個電話響左勁耐 但我唔想起申 今日d體力先返黎炸
所以自己唔鍾意咁早起申 我今日起左勁多次申囉 我仲耳為返8點
知後我就8點15分先起申 d時間擴到我呀 就死la!!! 單車幫左我好大忙
唔係單車我就遲到lu 哈哈!!! 原來仲有好多好多人遲我好多囉
我校個男仔 仲遲 我地考篇班試先岩岩派卷岩岩好呀!!!
我記得個亞sir仲講左句 冇算草 知後勁好笑
做完一份去左禮堂 飲野 食野 傾計 我黎緊讀果班得5個女仔
但我只識3個 果3個讀聖心 同佢地熟悉左一陣 就又傾計又笑下咁...
勁開心呀!!! 考英文我見到旁邊既人見到佢地空空如也 慘慘慘!!!
但我不是 我唔係好似d人咁咩都冇寫 你知唔知份野easy到爆呀!!!
走lu 返去食野就返去補習lu
---------------------------------------------------------------------------------------------
返到去不見大人物 呀榴 haha! 知後開始lu
首先做test先la! 嘩....... 有個人做得快到呀!!!
佢bon佢一講 佢就做哂lu 勁快囉!!! 我唸都未唸佢就做哂lu!
我唸左勁耐呀d 問題 對果陣勁慘呀!!! 滿江紅!!!
24個答案我岩 4個 因為有d 1題2個答案 我岩一個錯一個
3點幾佢地返黎lu!!! haha! 終於有人陪我la!!! haha!!!
佢地抄我d答案 因為佢地遲黎左所以俾佢地抄返
完左我仲係教會 因為聽講今日tim tim生日 所以我地幫左佢慶祝
haha! 佢一入黎我地俾左個驚喜佢 haha! 有少少嚇親佢了
知後食完左個蛋糕就睇彤彤and mottie haha! 一陣ally and mottie 玩
我地玩oun ! ally佢地玩完就同我地一齊玩oun 我同ally勁甲攻
mottie 佢勁+我and ally 有1次 我俾allyhelp左la!!! 唔係我輸死左
多謝ally!!! thank you for you help!!!
6點幾走lu 我同ally 彤彤 mottie 走lu!!!
我去左買野...知後返左屋企lu!!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------
聽日又要返學 但返10點 有排我訓la!!! haha!!! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-07-18 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|