|

| 2006 年 6 月 30 日 星期五 |
 | |
|
開心 |
| 今日返左學校前隻腳勁痛! 行留梯勁痛 唔知係唔係游得水多la!
係學校英文堂又書法比賽又去play computer 勁好笑
我地去左compter room d 2 年班又入黎lor 許sir 叫我地2人一機
叫完知後佢地走左 一陣d 5年班又入黎lor 今次真係的!
我地玩左一陣電腦 知後同姑姑and peter 佢地玩落留梯勁好笑
勁推我呀! 衰的呀!
放學練歌歌 個二胡破了 所以要正過 用了好少時間黎正
知後去左買bbq d野食 哈! 我地買左40蚊左右 余老師比左100蚊地 ha!
希望聽日我地會玩得開心d la@!
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-30 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|

| 2006 年 6 月 29 日 星期四 |
 | |
|
她終於打俾我la! |
| 今日返學對卷 成績好唔理想呀! 好差呀有2中and maths!!!
差d我都唔相信自己係咁既成績呀! 但其他都好all 60幾分 !
中文轉左英文(r) 個老師又係咁著埋d露x既3 成班睇哂(喊)野 慘!
聽日又有佢堂 唔方好野la 佢d堂 !
放左學知後去左swimming i and lily ken peter go toswimming!
個d人話小朋友唔識游唔好游到咁出呀! 游左去浮台就即返去岸度 同佢地一齊玩
5點幾就換3返屋企 lu !!!
今晚勁開心呀 妹佢打電話黎la so happy 呀! 佢仲想契多d人呀!!!
但我想收lor! 哈! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-29 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|

| 2006 年 6 月 28 日 星期三 |
 | |
|
完了exam  |
| today is last day exam feel happy and rexle
today went to school the rain so big
exam完左就中樂又冇得練 我返黎做乜呀 佢地玩唔係練ga
走果陣勁大雨 知後打返左屋企 冇飯食d野又唔岩食 咁我自己買左d野食
返到屋企正d野食! 知後出左街去圖書館睇書 好憎一個人呀 好唔like 佢
去完陪左張雯去買野la 係新廣文見到++and 蒸蒸 我同張雯係度選野 我決定左買黑白豬呀 好靚!
返左屋企 到左6點幾隻右腳痛到我就快叫起來了 琴日係沙灘俾d石界到 勁痛
e排好似好唔開心咁 唉 好想喊 可是哭不出
聽日派exam paper la feel worried! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-28 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|