|

| 2006 年 6 月 24 日 星期六 |
 | |
|
累累累 |
| 今日7點幾隻眼唔知做乜野我一隻流哂d眼神出黎!
9點幾起症申就換3了 在去溫書呀 我地去左自修室 冇乜人呀!佢地book左機我冇呀!
到左12點幾去左食野 and買candy 就返去了 就繼續溫lu!死得...!2點幾就走lu 返左家玩左陣就返去lu!
返到去玩game 跳跳跳 第2個game 彈彈彈 第三跳跳跳!跳繩要個個入哂去我唔識呀有少少
周文就帶住我入 佢搞笑帶完我又走返出去帶思奇!完左就去左去建道la 上到去冇野玩
一陣佢地就打排球我唔識所以冇玩到呀!玩玩下清清佢出左黎 出左去佢就冇打lu 我同佢係度傾計!
知後佢地提議玩數字波所以我有玩 佢地勁衰勁叫13號 
好彩我後尾冇輸亞bee佢輸左 打程罰 一人一次 !
哈 個個用坤留打
晚堂ally姐姐坐左我旁邊 我呆左了.....!
知後完左去左7sever等 唔知做咩野 哈!
返到屋企媽媽罵罵話我夜返lor!
聽日又溫書la!
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-24 11:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|

| 2006 年 6 月 23 日 星期五 |
 | |
|
last day 正式lesson |
| 今日係最後一日正式上堂呀!
我帶左相機返學校唸住影相相! 哈!
知後我就係普通話堂影左幾張 !相睇問我囉!
美勞我地個個做test la! 但可以問人我就問左白兔仔 佢俾答案我呀! 對我太好了!
知後我仲未做哂佢就俾左我抄 哈!
放學中樂 勁罵呀! 但唔岩音就留la 點知就.....
知後我做左拍揮勁好笑 我勁引妹and佢地笑! 搞到佢錯哂! 多謝我先啦!
我冇得練吳生佢放左佢地得我地六年級! 大姜佢勁好笑! 吳生教佢仲好笑
佢地個個出哂去 得返我同佢2個! 我係度拾野! 勁多野呀!
聽日去溫書了! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-23 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|

| 2006 年 6 月 22 日 星期四 |
 | |
|
哭泣  |
| 學校
1.我的朋友:張雯,黎彤,羅記,蔡蔡,廖晴,陳心,韻,白兔,姑姑,亞朗,....
2.我的最好朋友是誰:張雯,黎彤,羅記,韻..大溉係咁多
打返中文先今日
唉..聽日就你最後一日正式上堂la!
好唔捨得21位同學呀!有少許想哭泣呀!
今日上堂派左d薄俾我地我地上堂撕dpaper !
佢地d男仔玩野 佢話我死左俾d陰屍paper我lor
o哂!佢地d男仔好過份呀仲正跌哂我d野!搞到我要拾!
成地都係碎紙我書包都有(冇計la垃圾桶係我mnear)
果陣時冇老師佢地d男仔打架 我又打左一個人 我打佢個面
佢用掃把打我囉!o哂囉! 知後佢地要星 我出馬了!
放學慘事黎了 我......我......我......
的...的...書...書...俾肥卓囉左俾個亞婆
佢話5蚊一本 知後佢放左係我前面 個亞婆罵我地 !!
慘.! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-22 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|