|

| 2006 年 5 月 31 日 星期三 |
 | |
|
play |
| 琴日去左玩....
好累唷......!!!
夜晚就係bedroom 拾下room d野.........
我拾左勁多垃圾
又多左好多冇用既野.......
paper勁多.......書呀乜都有咁濟........!!!
拾到12點幾先做功課.........
做做做......勁眼訓囉.........!!!
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-06-01 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|

| 2006 年 5 月 30 日 星期二 |
 | |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-05-30 10:00 PM


 |




|

| 2006 年 5 月 29 日 星期一 |
 | |
|
........  |
| 今日返學前我去洗頭先.....!!!
知後就返學校lu....haha
返到去就交功課
我地既計劃失敗左
lunch全摺既禮物到左
校長叫我選......
我選左筆但下一次既.....!!!
我要繼續努力!!!
普通話堂讀....
佢俾筆(少可lor)
放學補習miss同我講佢地乖左..haha!!! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-05-29 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|