2006 年 7 月 8 日  星期六 晴天

 

    唔唔開心呀!!!! 感動

      

今日起申冇耐同佢地一齊la!   我約左亞馮 韻去左羽毛球 book左9至11點!
亞馮去左我家留下接我呀!!!  >.< 知後亞馮俾左我 就一齊去搵妹lu!!! 去到韻岩岩好
接完就個個就去左海旁打波 我同韻佢打先la!!! 打完叫左亞馮入埋黎打!
玩計分la 我都好d 11比2 (好似) 因為亞馮佢識計分  所以佢計 亞馮講野勁細聲 要佢勁大聲講
sorry呀!!! 之後我地叫埋肥卓黎!   哈!  我地仲唸住佢唔黎tim!!!

韻佢勁慘呀!! 因為佢won左 慘!!!   
打完左就同佢地去多多麵食野lu!!!
係度講and傾計 haha!!!    食飽飽去左大鬼灣 哈 玩條留梯到車落去 勁好玩囉!!!
之後返左去訓覺覺豬lu 哈 有電話繼續訓訓到4點幾 就起申lu 睇下美茵搞緊咩乜野la!!
我就幫佢la!!! 正完唸住囉

亞馮俾我果樣野la!!! 點知俾我正到爛左 勁唔開心呀!!!
勁想喊呀!!! 我驚喊到收唔到 所以就冇喊到!!! 好唔開心呀!!!!!!!!!!!!!!

夜上返左教會 返到去d人返哂黎lu! 玩左d games!!! 哈!
知後食野lu 等左好耐la!!! 食飽飽返禮堂lu!
完左去左副堂坐and play  u佬 and take photo!
走lu ally 清清 彤彤等等.....
佢地送左我返屋企呀!!! 勁開心呀!!! ally仲同我講"我會好掛住你架"!
haha!  返到屋企亞媽係咁罵 佢話你壞緊架la 佢地係好人黎架 !!!
唔食煙 唔飲酒既 li d都唔係壞人黎la!!!!

***thx they all 送me go home people!!!

   刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-07-08 06:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                      

    

 

                                  

 

               

 

2006 年 7 月 7 日  星期五 雨天

 

    go hk to play 呆滯

      

今日好嬲呀! 勁多人lor 又落雨lor 麻煩的!

入到相影返張團體相先 小英雄都黎左一齊影 影影下亞金佢打佢個頭 

知後等d雨停la 再上山玩 原本係11點30分集合 點知因雨的關係就10幾....

好彩我地去左玩威威至激之旅 (whisker's wild ride) 勁好睇呀!

我地排左勁耐呀! 多過30分鐘! 又落雨lor 我勁叫個天出太陽 點知......

我地搭吊車時佢地勁叫and出太陽呀! 勁開心呀! 係車到自己咬自己條李...

勁痛呀 係車又冇食野lor 餓死了 知後一落車去左睇水母 佢地話行錯 好彩冇信ja 唔係就死得人多了! 又要行返轉頭 好彩d男仔行過ja!

去到去左水母萬花筒 (sea jelly spectacular) 勁靚呀d水母 靚到我撞親差d! 勁多鏡lor 勁靚! d水母靚到爆呀! i like it!

知後玩沖天搖擺船 (crazy galleon) 係好玩lor 但有少許恐怖!

玩完佢地玩瘋狂過山車 (the dragon) 我唸左勁耐我先玩炸 排隊時有重唔想玩既feel 但我最後都有玩 叫了一陣就冇lu 幾妹玩呀!

玩完食左一陣野食就食翻天飛鷹 (eagle) 勁大風 勁好玩! 但好暈呀! 知後搵返余老b 就行去玩lu

滑浪飛船 (raging river) 玩左5次就換3lu 走lu! 聽佢地講話越礦飛車 (mine train) 有故障 d人玩玩下 停左 d人要

出路鬼行! 勁恐怖! 我地走去左影相 全體影 勁好笑 我踩住余老b haha!

長洲時坐豪華 勁正呀! haha! 個袋so ...

***去ocean park的話問我囉 我影左好多相!!!

   刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-07-07 11:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                      

    

 

                                  

 

               

 

2006 年 7 月 6 日  星期四 晴天

 

    畢業典禮 傷心

      

今日8點起左申 知後約左佢地去食粥 勁好笑! 成碗都冇食 哈!

知後返左學校搬返d野再搬去海旁 我地係最早去到既學校

等左一陣落雨lor 佢地停左係d牙蔗頭到 我開左蔗俾佢地 再上返去正野

正好d坐位就開始練la 好唔齊 重要係岩岩淋黎先甲lor 唔齊ga......

唉....宴就約左細佬妹食飯 去m記 咁岩見到班人lor 係度叫我地lor

所以d野未食哂 就走左lu 慘 !!!我勁想食埋佢lor 細佬我覺得佢走左

點知唔係 佢係m記等 haha! 就返學校lu 返到去排位就行去lu !

落到去彩排係淋時果隻 哈講到我名耳為乜野事 個老師彩排時讀左楊紫瓊 我o哂....

開始la 家賓個d都黎哂la就 咁周sir話俾我知迪黎左 勁開心呀!

唱校歌我旁邊果幾位唔識唱笑爆 ! 有回音 失禮... !!! miss ng佢黎左勁開心呀!

我好開心呀 學校派左我去囉迪士尼個獎! 個校董勁同我講野 勁開心lor!

唱驪歌我地唱到好搞笑 好聽過係學校好多tim! 哈! 大聲左冇左指揮!

表演跳舞la佢地 d人企哂係度  我d fd上哂去 慧..肥..欣......

到我地la 好輕鬆 輕鬆過上次係hk大會堂好多呀!  哈!!!!

影畢業相勁好笑呀! 影完勁同d老師影相相呀!  我同左勁多人影 本來影完相同亞迪影架 但佢走左!

走lu 去左食野 去左得得店食 我地個個叫哂紅豆冰加雪糕 ! 15蚊一杯 haha!

我地食左$$$117蚊得得店個老闆收左$$$100蚊!  thx思愉爸爸

知後解散lu! haha!  我同amanda去左買聽日海洋park d野!

***希望大家玩得開心d呀!!!

      i hope p.6 people play the games happy!!!

   刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-07-06 10:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                      

    

 

                                  

 



ying0322
暱稱: ★↘笨笨提子㊣↙☆
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左diary!
要控制下自己先得.......
勁勁勁勁勁唔開心...
補打22號...
快樂吧 也算....!
文章分類
全部 (286)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 286
留言總數: 8
今日人氣: 17
累積人氣: 2079
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed