2006 年 8 月 11 日  星期五 晴天

 

    心情一般到我唔知點

      

今日多得高晶唔係佢我都唔知係仲係唔係訓緊 換3返去補習 返到去浸信唔知去左咩咩室 入到去唱詩 唔係太識 haha!唱完玩左個game就落左去補習 L.C.M and H.C.F唔記得左係咩黎 知後佢地教返我先識 比賽時先好笑  竟然俾對方win左..中文 我係最快做果個 但好似岩得幾題 知後又上去比賽 我地唔識呀!!! 嗚 嗚 完左去左飲茶 去左金冠食lunch 有5個中一生 有8個miss and sir(好似係)我地勁食野 食左200幾蚊 食飽飽去左探娟姨 haha佢見到我地好似好開心咁 haha!!! 青豆佢請左我and高晶雪條 thx!!! 一陣就返左浸信玩 玩左d games有個悶悶呀!!! 一個就幾好玩 但e家仲係唔係太識玩 佢地玩戰國風雲玩左勁耐 佢地玩完我地玩成實與大擔 幾好玩呀!haha 到左5點幾就走lu 同佢地一齊行!!! 謝謝青豆聽我講野.....

 after就去左高晶屋企傾計計 傾關於係東涌個camp d野 點解佢地要咁樣做???  我會多麼不開心 你知度ma? 我真係上同高晶一班 點解又唔俾我同高晶一班呀? 我係下面多麼悶呀而且上面有小學d朋友仔係度 我真係好想呀!!! 係高晶屋企同佢分享左好多野 好多謝你同我一齊分享 謝謝你!!

到左成6點30分先返屋企 即沖涼呀 就食飯飯 我破左我自己既突破 好耐都未試過 我咁多日知中 最好食係今日呀!! 晚餐我變左食食王呀 一個人食左好多野呀!!!         我食左1條栗米 3碗飯 3碗湯 半碟肉餅 哈哈!!! 媽佢呆左我食咁多野 haha!!! 媽佢地出哂街 得返我一個人 我勁俾人打呀!!!haha 我係屋企勁悶呀!!!  今日細佬佢講琴日警鍾響 但我聽唔到囉 正明我訓得幾林la!!! haha!!!

好累呀....!!!!!!!

   刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-08-11 10:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                      

    

 

                                  

 

               

 

2006 年 8 月 10 日  星期四 晴天

 

    開心的camp

      

7/8
係camp sits 玩左幾個games幾好玩 開營禮就唱詩+play games d games勁好玩呀!我like拾錢錢 覺得好得意 晚上食飯omg d野係激好食到爆呀! 勁想死 食飽飽玩還良 勁驚呀 我又未玩過wo 上到去手陣陣腳陣陣 落黎唔咁落 要有呢個心理準備先落ha! 2人三足足球比賽 慘won哂....完左玩大腳8 終點係繩網陣果到 夜晚好快咁就訓著左la!!! 多麼累的!!!

8/8
早上7點幾就got up 但我好累了 知後靈修 就去遊船河lu 我咁大個人都未試過 隻船都ok架 係船到我地組勁食野haha!就開始今日既activity la 我地第一個games係俾d唔識swimming既人(包括我) 推私落水係勁好玩 我識少少swimming 但好驚 第一次玩我係叫左出黎的 第2個係掩住眼去推我地落水 勁正 但上返船時d水勁掩眼 第3個係(幫手幫腳掩脈)落水 亞迪and亞bon佢舉起左我呀 巧驚呀! 但我都返左上船 第4個花識跳水 我勁鑽再跳落去 但都玩得好開心 第5個係帶住個貨物運佢上沙灘 我地用左好多時間係船上 咁我地組好多個麵唔識swimming wo 所以分散哂黎游 上到浪茄沙灘la 要埋人 我地都唔知點解會唸到咁既方法 但我地都成功 ha! 完成左後我地勁衝去沙灘既方向跳落去 多麼舒服呀!>< 第6個係沙灘足球比賽哈 我地打4場輸1場 我踢左2場 成績我地係ok既 yeah!!! 第6個games係行到出少少就睇下有幾多個人坐到 我地住到岩岩好第8個就跌左lu 但成績唔錯呀!!! 知後返左上遊船到就食野就再出發返沙灘 係沙灘我地要正個組名 fish佢 勁呀 佢拾到d背x 勁靚! 正完知後我地玩浪 勁得意! 玩左一陣就返上遊船lu 上到去去左亞迪到沖身 沖完就入左去艙到 勁cold呀!!! 返到黃宜洲就食飯先have a bath la 沂完就去左睇返d片la 覺得好搞笑 haha! 晚上返room我還是好累......

9/8
第三日lu d活動少左了 因為今晚有個勁exciting既games 早上玩左呢個幾好玩的!!! 知後玩射箭 fish and唔知who la射中左黃色 勁呀!!! 食飽lunch就返room sleeping lu!!! 好累了 !!!4點幾就就傾組d野la 唱咩歌la 咩動作la等等 傾到食晚飯食飽後就開始玩剷林 我勁驚!!! 我係要搵返我d隊員 我自己又驚wo 未入去個林前我亞beee幫我祈禱la 我就係果個時候喊左出黎 知後亞beee&big佢幫我and安慰我 thx你地!!! 入林就行la 見到orlaugi就跟佢lu 我地囉左3支旗 知後行行下去左綠色果度 我地陳機囉埋支選就出返去lu
我地去左營火區 亞beee佢係個出口等我地 佢都好擔心我地唷 返到去activity room就分享+唱詩 我地去到成1點幾 返到room我唔理la have a bath 先 2點冇水 我沖完涼知後出去la 見到佢地成班係度玩水 俾對面dxxxxx既人罵 佢地一入camp勁講粗口 xxxxxd boys又聊我地wo 勁煩呀!!! 我地自己d女仔過哂我地間room玩 勁好笑呀 亞fatty同亞玲 玩到5點幾 出左去玩 亞坤佢勁好笑! 知後天光訓左3個鍾....

10/8
今日係1camp既日子 食lunch前對面room個導師過黎 佢話我地琴日好嘈 食飽後就去左activity room 係入面唱左d歌 我地表演時 我地個分好小 失望!!! 最後我地要拾哂d野 影相    搭船搭船勁take photo haha! 去到西貢碼頭佢地個個差唔多買哂雪糕 但我冇買 我冇錢呀!係旅遊巴我訓著左lu!!! 返到中環就坐左係附近傾計 haha! 係船勁笑呀!!!

係呢幾日camp 真係要多謝我地orlaugi晦組員la and helper thx !!!!!!

orlaugi 你地係得架  haha!!!

   刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-08-10 10:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                      

    

 

                                  

 

               

 

2006 年 8 月 7 日  星期一 晴天

 

    心情唔太好 不安

      

琴晚我真係喊住黎訓 好辛苦呀!!! 點解你呢幾日成日提起我???

今日7點幾俾人嘈醒左 亞媽佢同對面個個人傾計 冇意中又提起我  果陣時又勁勁勁想喊wo

但自己太累了 喊都喊唔出 我真是不想喊了 琴日我喊左成3至4次 勁勁勁唔開心呀!

媽佢知`應承左話俾我去3個camp e家佢俾一個 但我都要去今日個camp 唔理la!

叫佢借電話俾我又唔得wo 又想我打俾佢wo 都唔知佢想點 我有多麼的煩惱

其實我一直得唔鍾意係人地面前喊 有唔開心都係自己係度喊 我由3年班開始夜晚喊

4年班仲勁 好似喊左成年咁 每一天差唔多都喊 5年級冇乜喊過 六年班一遇到唔開心就喊

我好少向家人講我唔開心既事 搞笑我先會同佢地講 唔知我會唔會係果度喊呢?

我真係唔想 但哥多謝你 叫我係呢次玩得開心d 今日可能我會好悶 冇咩係我識ga人黎ga

所以有d驚驚地咁....大家我地4日後再見la!!! kaka!

   刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-08-07 09:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                      

    

 

                                  

 



ying0322
暱稱: ★↘笨笨提子㊣↙☆
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左diary!
要控制下自己先得.......
勁勁勁勁勁唔開心...
補打22號...
快樂吧 也算....!
文章分類
全部 (286)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 286
留言總數: 8
今日人氣: 9
累積人氣: 2049
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed