| 今日美茵打黎我先起申 返午堂 一起申把聲勁辛苦呀 就死咁
知後返左教僧就見到周sir 哈 係主日崇拜係好唔同呀
係因為係晚堂冇乜拍烏鷹 但係午係勁勁拍呀 我可能唔夠訓 我琴晚訓唔到呀!
返完就返左屋企就去左食野 死la 又超出左我用$既數了 唔得呀!!!!
3點幾walking 打黎 佢問我得得閒呀 知後我緊係得la 勁悶呀!
4點幾去左接佢船 知後佢就陪我去買泳衣 75蚊 =.= 想死了
死la e家得返好少$炸 50蚊左右 唉......3日前我仲有90幾蚊 e家得返50蚊左右
夜晚執野去camp d野執到9點幾突然間唔見到d潤喉糖 勁搵搵死左我la!
thx爸佢幫我搵到 知後玩左完電腦 亞迪佢打俾佢打左他問有冇人同你講去camp d野
我話有哇 walking同我講左 知後我問左一條問題 我問可唔可以帶d潤喉糖
佢話得 好明顯我要等mum佢返 因為我要用佢個手提呀!!!唔慘係我個電話乜野都冇哂
唔係我都唔會用佢個電話....希望呢4日玩得開心d 唔好有意外la!
SORRY呀 哥哥!!! 媽佢又罵埋你呀! sor呀! 亞迪我又令到你又多左個麻煩
真係sor呀!!! 其實我自己返左黎知後個人真係唔係太開心! 今日自己又喊左幾次
我真係覺得好對唔住你地呀!!! e家心情指數勁少 唉 一日都係我唔好la!
算la! 希望你地會原諒原諒!!!=.=
|