|
2006 年 2 月 27 日 星期一  |
|
生日快樂!!!
|
|
27
今日好快過牙...
第一堂係電腦..
勁悶喎..個條友真係牙..
之後係人文既quiz...
吾識做..做完訓左陣..
之後係咁訓..訓左成個小息..
中文堂...勁玩..玩到超顛..又係咁講鬼故..
條某理冇啦啦係我隔離嗌..
整到我勁驚//我又嗌左一下..仲大聲過佢..
成班勁望住我...
之後maths..
牙siR好似好開心咁,,
lunch...係咁講錯野..
返黎又中文...又玩,,
之後act係咁比佢話..
之後放學落雨牙...
知道左牙wan生日...
之後5點幾同牙婷佢地走..
勁講排球d野...
|
|
刊登時間︰2006-06-29 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 26 日 星期日  |
|
累牙..
|
|
遲D D日記打返...sor
今日一起身就返左教會..
之後幾好玩牙..
同牙欣走..佢真係牙厄我..=.="
之後打比ivy同佢一齊..
就係咁多...
|
|
刊登時間︰2006-02-26 02:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|