|
2006 年 2 月 23 日 星期四  |
|
..........
|
|
今日係英文...missv..
同成成玩到..
之後又係英文..勁比佢話囉..
上maths ok啦..
再上i,.h...
lunch 同牙cat同埋 ivy..
之後冇咩野..
上r,s話我地玩佢..
話call訓導黎..
冇咩人理佢啦..
之後再上中史.悶到..
放學練波.
勁暈囉....
係咁叫ivy..
我暈到成個人陣..
之後走個陣同何sir走..佢車我,,
見到胡sir..佢專程抱個仔出黎.
幾似佢牙..../\/\"
|
|
刊登時間︰2006-06-29 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 22 日 星期三  |
|
無奈
|
|
今日i.h..傻左..
之後maths...牙sir好似好開心咁..
之後個d都冇咩野..
之後lunch妖..
我都冇做過...
=.="
比佢地成班笑左我成堂..
不過都sor with 傑
..放學校...去左丁丁生日...
傻左佢地..之後打左陣波..
返屋企lu.....
|
|
刊登時間︰2006-06-29 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|