|
2006 年 2 月 25 日 星期六  |
|
比賽牙..yeah!!
|
|
今日一起身就出左去練波啦..
之後呢10點幾就同嘉寶個d一架的士去友愛比賽..
去到睇波...
12:15就到我地比賽lu..
練啦..
之後勁激烈牙..我地好似打仗咁..
仲有啦啦隊添..
ivy個班..真係正牙..
thzz d人仔黎睇我地比賽.牙婷牙..口可""
仲有好多好多..
之後第一埸25比23
第2埸就係25比21..正牙..
今日個個都好勁牙..
win左牙..之後叫牙sir請食野..
牙sir話下次先..
去左食m記牙..
好好笑..
之後打波//ok啦..
打左好耐牙今日..
之後同牙莊去食完野返屋企lu..
返到屋企沖左涼一訓督訓著左 lu..
真係累牙..
不過今日比賽我都累左大家輸左好多分..
sor..
|
|
刊登時間︰2006-02-26 02:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 24 日 星期五  |
|
打班際??
|
|
今日返學係咁跑..
吾想再遲到啦..
之後maths..比人話.
之後人文.悶到爆牙..
英文....=.="吾提..
中文比牙 sir話左成堂..
之後lunch同牙ling佢地食..
等左勁耐先有野食..
返到學校勁驚囉..=.=”
上i.h ok啦..
之後放學..打左陣波..口矣..d f1..
咩都係我地做囉..自己搞又吾做...
之後我地做球証..我同ivy係咁比d人話囉..
大佬你地做囉..
我承應自己係做得吾好..
但吾使咁牙..
佢地愈打我愈興..火都黎..
之後牙wan個d係咁叫我吾好咁老氣..
算,,打左陣波..
之後同牙sir佢地
食野..
返到屋企勁累..
勁牙聽日打比賽..=.=’
|
|
刊登時間︰2006-06-29 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|