|
2006 年 1 月 8 日 星期日  |
|
開心..
|
|
今日11點幾打邊爐,,
哈哈..牙哥返左工...
希望會順利喇...
之後我地4個就去行街...
係樓下見到牙ling
我地去左置樂先..
細佬買完野..出返去喇..
估吾到見到顯仔..嘻..
佢吾叫我都吾知...之後就去左市中心行街..
又見到emil y..
去左牙哥個女朋友度買衫..令令..
之後行左陣冇喇喇有人打黎裔開工..
頂佢牙好打吾打係我地行街就打..
之後就返屋企lu.,
|
|
刊登時間︰2006-01-08 05:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 7 日 星期六  |
|
開心,,,累
|
|
今日一早盲去左威景join ivy..
之後同佢一齊出去練波..
之後原來得8個f.1 3個f.2咋..
今日好開心牙..
不過就同ivy,,玩到好顛..
今日同ivy好比心機嫁喇..
之後隔離d人勁到...
之後分組賽..
嘩..得我同牙莊同埋ivy3個人打一添..
之後對面,2個牙sir同埋4個f 1..
打死我地lo..
之後就搵牙sir成粒仲牙..
哎呀..佢話吾走住..
之後我同ivy就搭車走lu..
勁吾舒服牙..
我e+係人地屋企..,吾舒服./..
食左野就同牙媽同埋表姐同埋e媽行街,,
好累牙,買左好多野..
之後見到牙欣傾左陣.,,.好開心咁見到佢...
之後吾舒服到吾想出聲,,
返到屋企沖涼 |
|
刊登時間︰2006-01-07 12:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|