|
2005 年 12 月 26 日 星期一  |
|
開心""/\/\
|
|
今日起身勁閔囉..
妖,,,之後2點幾度..ivy打左個電話黎..
咩快d出黎...搞到我傾緊張,,又吾知咩事..
e為佢有咩事喇..
咁就好心急咁出左去喇..
點知..原來""
見到佢喇..好鬼開心..一見到佢就攬住佢lu..
之後佢叫我走..跟住搭車笑死,,
同婷行喇...
佢買左好多野牙,,,
走倨陣..笑到牙媽都吾認得牙..
婷講左句野,,
笑足佢咁耐,,,
跟住行去銀座..買野..得意,,
返屋企lu,傾計..
**今日過馬路特別搞笑,,""
|
|
刊登時間︰2005-12-26 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 12 月 25 日 星期日  |
|
聖誕節快樂""""
|
|
今日係聖誕..
我同婷婷佢11點幾整,,
整到1點先出得街,,
之後係車度笑到,,
之後去左市中心..
食野,,勁得意個細佬仔...
之後行,,,幾好笑,,同婷婷傾計..
跟住有一個人問佢隻腳係邊度有得買,,
笑到我地兩個死下,,
之後買左衫..
跟住4點幾個陣..
天水圍行,,
冇咩野喇,,,
行到6點幾就行去銀座,,
笑死,kai左,,
8點幾度返到屋企,..
****同你地講聲聖誕節怏樂!! |
|
刊登時間︰2005-12-25 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|