|
2006 年 1 月 14 日 星期六  |
|
累,,,
|
|
今日一早就去左練波..
得個人練..
可能d人支力喇..
所以都吾黎,,\
不過ok既...既心..
之後比ivy一踢踢落隻腳度...
之後同佢地返學校打波..
跟住見到細玲個d..
同ivy同埋牙cat去m記食野..
之後令屎黎左...
再等埋細玲個d,,
之後ivy個d走..
我就同細玲個d一齊..
本來話跑步..之後搭的去左芠屋企..
佢隻狗真係..
之後搭的去左打波,,
但都冇打..點知佢地有d打波有d踢波,,
之後一陣就走左...
牙媽叫我點前返到..
我5點59分返到去..
我係度笑,,,
之後好支力..
訓左,,,
|
|
刊登時間︰2006-01-14 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 13 日 星期五  |
|
支力,,,,,,顛
|
|
今日一早就去左天水圍運動赻練啦啦隊..
with牙莊..
之後口矣..辛苦牙..
聲都變哂..
之後d fd又吾出聲喎..
大佬搞我地吾點嫁..
之後有個人罵人罵到喊..
d lider係咁叫我地嗌=大聲..
好辛苦不過一定要嗌..
之後巡遊..
好樣衰牙..
之後就上返去練啦啦隊..
辛苦到勁..
之後佢地好似好等食飯..
冇野牙...跟全同達社玩到好顛..
之後lunch就食m記..
食完好正牙..
同ivy佢地傾計..
之後就又嗌囉..
又比賽喇..
真係正牙成成...
正到..冇得頂牙..
估吾到...叻仔牙..
之後係咁嗌,,,,嗌...
跳...愈嗌愈真牙我..
好似好想打人添...
我仲同佢地講一齊嗌上牙..
真係跟住我.口可..
佢地係咁笑.
今日我好顛牙.....
((愛社加油牙))
跟住放lu...
hea左好耐..
就諗去邊好..
之後就去左元朗喇..
冇咩野...跟住佢地住良景個d走喇.
我地就去口6車.
跟住牙ling吾見左個包..
就係咁搵..搵返喇..笑到我死..1ing..
笑左我好耐..
返到屋支力死....
好顛牙...... |
|
刊登時間︰2006-01-13 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|