|
2006 年 1 月 1 日 星期日  |
|
既一年lu....成日訓,,
|
|
今日11點幾起身...
食左小小野...睇電視..又訓
2點幾起左身,,坐左陣,,,又訓,,,
之後好嘈..原來好多人黎左牙..
好多人係牙婆屋企食飯....
跟住8點度帶牙b返過去...
佢傻左..係咁笑..
望住佢笑真係好想笑牙,,,
之後9點幾返到屋企lu,,
暈左成日喇,,,
|
|
刊登時間︰2006-01-01 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 12 月 31 日 星期六  |
|
開心,,
|
|
今日起身去練波,,
見到牙cat..傾計.../\/\"
之後練波..
開心牙....跟住就返左學校打波...
笑到4個死死下囉...
真係牙....!!
跟住去左同apple個d唱k...
開心牙..跟住2點度走,,返左良景打波..
顛..仲要打埋籃球..好玩牙,,,'
去左m記坐...之後又去打波..
買食送上牙婆度,,
口矣..今晚去牙婆度訓..
個個都去左長洲..一係出去玩..
e+好似好寂寞咁..
=.=""有點點想..
跟住夜d又同佢地出街..
|
|
刊登時間︰2005-12-31 06:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|