2005 年 12 月 24 日 星期六
好累...
今日一起身出左去中環join婷婷同埋佢d fd,,
之後搭地鐵去mk,,
正,,幾開心牙同佢地一齊..
之前e為佢地好吾仲意我,,
不過都冇咩野,,
之後行左好耐喇,,
之後搭車...去銅鑼,,
笑死搭車..個個男人,,,個頭..之後婷笑到真係,,,,
之後行喇..搵表姐,,,
冇咩野..之後去左食野,,,
跟住d魚臭喇,,口可""
跟住搵車搭,,
點知見到華仔,,
好似好耐冇見過佢喇,,,
我同婷婷就返天水圍..勁累囉,,,
等左勁耐車牙..
9點度返到屋企,,,
刊登時間︰2005-12-24 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 23 日 星期五
冇心情..
今日成日冇出過街牙..
自己好想出,,
但之後又吾係好舒服,,
係咁暈,,
咁就訓左成日lu,,
刊登時間︰2005-12-23 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]