|
2005 年 12 月 10 日 星期六  |
|
....對吾住...
|
|
今日8點幾返到學校練波..
ok喇""好舒服今日練波,,,
之後同嘉寶佢地一架的,,
我地去左買野食先,,
之後去友綠,,
去到友愛,,
我地一路食野,.,一路一大班傾計,
個feel好好..
之後比賽前係咁同牙欣同埋ivy玩..
好熱..勁紅塊面..
之後見到牙sir食左藥好似好辛苦咁,,
到我地比賽喇,,
左2小小緊張,,
我地對屯天..
輸左,,,
25:15
第二局25:21..
係我第一次同佢地比賽,,,
比賽裹面有講有笑,,
不過我第二局又開吾到波,,,
又打吾到,,
如果最後個球我接到既話..
就可能仲有得追...口矣..不過對吾住(隊員)
之後出左去傾,,牙sir話我都打得幾好..
之後睇波,,因為下之後對佢地..
冇心情,,坐左係度冇出過聲...口矣"
之後2點度同ka敏佢良景,,
我就join埋牙殷..
打左陣波,,,
之後去左m記,,
返基良..join埋彤彤同埋 e . k""
口矣""幾開心同佢地..
之後坐左係基良門口勁耐,,
6點幾度走人,,
我吾想返屋企,,
同殷去左盈fung hea’
之後join埋牙彤..
就同佢地去左青田坐,,
之後行返良景,,
傻左3個..
之後去左住,,笑到..
之後去m記,,join埋apple”’
之後打左陣波,,ok喇,,
睇到一d野,,見左我見耐,,
之後10點幾走人,,,口矣,,
係咁比人罵...
之後11點幾返到屋企..
沖埋涼訓lu,,
冇沒打日記,,so,琴晚冇打日記””
****thz ivy,a龜d人,,同埋婷婷0黎睇我地比賽”
thzz”
|
|
刊登時間︰2005-12-11 10:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 12 月 9 日 星期五  |
|
..........
|
|
今日好旁王""
冇帶衫..pe..
我諗住吾上嫁ma,,
佢地係咁叫我上..
叫我問人借,,
借到哂,,
之後pe,,,無奈,,
又有火警演習""冇喇喇有隻野喎""
d人係咁嗌喇
之後牙sir用佢既英雄救幾牙人””
一手捉住,,痴..
haha,,之後又p e,,悶,,
換衫上eng,,頂佢牙,,
都吾知整個咩位出黎,,,成堂冇出過聲,,
訓覺,,書都冇睇過,,
之後小息,,
訓覺,,之後又係eng,,喊咩野牙咩都喊""
kai,,之後同芠勁玩,,
特凳"
勁玩,,,同人嗌交,,
之後玩野,,笑到佢地牙,,
之後lunch with ivy””
搞笑,,
返到學校兩個去圖書館借書,,
之後發顛,,
口矣""上堂,,胡sir傻既,,,,
之後ih笑到冇野講""
之後放學同ivy,,同埋牙cat去m記""
有個bb 女同我地玩/""
haha得意,,
傾左陣計,,
走人with牙cat,,
返到屋企落街買野””
*****好平淡牙呢個星期..
聽日學界牙""
好驚牙,,best牙"" |
|
刊登時間︰2005-12-09 08:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|