|
今日返學凍到發顛牙""
好彩有牙ling,,
佢對我真係好似honey咁""
哈,,好曖牙""之後就遲到喇""
係咁跑我就係咁咳,,
著住2件冷衫,,1件嬲(牙ling幫我嬲嫁,,)""
係咁跑..又要顧住d衫,,又要跑,,因為就遲到喇.
好彩最後我地個批冇遲到,,口可""
不過上到去好熱,,出哂汗牙,,都吾知做咩,,
上堂,,,第一堂係maths...牙sir今日好好笑牙""
之後人文,,正抖牙.,
牙sir冇返,叫到洪sir黎..
上電腦室任玩電腦""
我開到d歌勁大聲,,
之後成班都上小孩子,,好好玩牙""
英文,,勁玩,,87用sir"
之後中文,,派卷..lisn..合格""
之後lunch..同牙ivy,牙cat,牙欣佢地食,,凍到””
去玩,,4個攬埋一齊,,warm
跟住同埋牙wan佢地玩..開心""
上堂,,.i.s..都吾知做咩佢地..傻左..
之後練波,,嘩,,我吾知點好熱牙,,
佢地話好凍,覺得個日好吾點..之後幾好玩牙,,
玩到好顛,,
之後隻手指吾知做咩,,痛到,,瘀左!!
之後坐牙sir車...
凍牙..
傷風""
****今日thzz維維""
牙ling""
著多d衫牙各位""
牙旺大結局牙""

|