| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 3 日 星期四  |
Y_Y  |
今日返到去,都係勁多師兄係到寫野,我都寫返自己野啦跟住無几耐,有個主任叫我野,拎d野過觀塘換野同埋拎野,我念唔係ma~我返第三日炸,咁快叫我自己出去,何況對d地方又唔熟,不過都照做,整完就出去啦,落勁大雨,又係有傘等如無傘-.-去到觀塘好彩都順利搵到個地方,雖然有少少插曲,但都係小問題,整完食左d野,跟住就上埋第二間拎野啦,嘩行果條路好似八號風球再加雨係條路到行咁,上到拎到就行返地鐵站,跟住個主任又打來話要拎個reader去屯門,都唔知係咪佢玩野,話搭62x跟住又話62,勁難搵個站,去到淨係睇到得62x就知又講錯佢啦,但係等左勁耐無車來,原來睇清楚先知,果段時間係無車,跟住打比佢啦,又話269c,又係等勁耐,等到上車問司機,又話唔到,跟住自己睇邊架車去屯門,得258d得,念返起之前呢架車走左兩架,今次係我等車等最耐時間,真係比佢玩死,去到屯門個師兄又去左富泰,跟住自己就行下街,等佢過來,跟住去食飯,食飯果陣,先知佢係vtc前几屆ga,傾開都几好傾,又問下佢d野咁,佢都係到做左個一個星期到,佢做埋今日唔做啦,佢搵到好野做,係tvb到做,食到3點就去裝埋個reader,裝完之後發覺唔得,又要打比其他人問,問開做開呢個區d人都唔識,又打去問整reader個人,先知要set返個no.上到控制到又整左輪,又無輸入又搞唔到,又要去借notebook,借到又set唔到,最後搞到六點几點整到,勁煩,搞左咁耐都係搞果單野,之後搵車返去,勁難先搵到個站,又係等勁耐先有車,但見到車佢又唔埋站,入面一個客都無,都唔知係咪車鬼ga,跟住返屋企啦~~
|
| 刊登時間:2006-08-04 12:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 222 | »
|