| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
Y_Y  |
今日第二日返,返到去就入去office啦,見到几個師父係到,佢地寫下野咁野,見到我就望下咁,又無問又無打招呼果d,我人生路不熟就搵個位坐啦,跟住個隻姓鐘就拎份員工外勤說明書比我睇,我就睇啦,無野做,跟住仲有其他師父都返公司啦,但d樣都係傻傻地,都有好多個後生d ga,佢地整完野就走左,跟住我份野都睇完左,就坐係到勁眼訓,個隻姓鐘應該係開完會行左過來,睇下我無咩做,跟住就叫我做到咩唔做埋尋日d野,跟住我照做啦,做到食lunch前先做完,之後就出去食飯,出去前就問左個接待果個邊到有茶餐廳啦,之後落到去落雨,黑仔~~不過唔算大就照行啦,入到d茶餐廳都無咩位,d野食都勁貴,一個常餐加凍飲都三十雞,d野食又唔係好食喎,唉~~食完返到去,到兩點几就跟住個師父出街,去太古,好遠呀,又係落雨-.-行到去地鐵站差唔多濕晒,去到個地方搵左個位置,係個平台到勁食風,個師父叫我換左no.key,嘩~~咁快比野我做,睇都無睇過對我咁有信心?不過我都無令佢失望,不過整緊過程中,勁大風,咩都吹亂晒,最驚就係門開左,比風吹一門,一聲勁大聲,係玻璃門來,好彩無爆到,不係又驚又傷lu~~呢一下搞到個門關唔到,不過比師父d爆力搞掂左,跟住就上天台整cctv啦,上到去無咩做,抄下d數字,睇下個運作係點,由係下面整no.key個陣師父電話係咁傾電話,自己就入屋係到傾,而我就自己係到整,無計啦,學徙-.-到天台佢係咁傾電話,我睇本來都好快搞掂,但佢因為傾電話拖到遲成個鐘先走得,唉~~放左之後就返神通拎塊底板,好彩安哥幫我換電容炸,都係收我五十蚊勁抵,返到屋企就整我部腦啦,.換上底板跟住開機,唔得喎,一入window就再次重新開過,係咁不斷reset喎,跟住自己重新再裝window就無事啦,勁開心,勁有成功感,哈哈~~依家對電腦有多少少認識啦,有問題都無有怕,哈哈
|
| 刊登時間:2006-08-03 11:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 222 | »
|