| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 1 日 星期二  |
| Y_Y |
今日勁早就起身搭車去上環,無用部手機差D唔知醒,好彩發夢醒左,返到去岩岩好,無遲到^^但點知d人都無返齊,等左十分鐘到又話d人要開會,要過多九個字先開完,仲叫我落去食d野先,食完野,部手機無電,叉完電上到去,佢地都咪得,麻q煩,無人就唔好叫我咁早來啦,再等多十分鐘到就有人來搵我入房傾埋d野啦,入到去就同我講佢整埋d野就比合約比我簽,當時聽到o左,我咩都唔知就叫我簽想賣我豬仔咩,跟住就問返佢啦,係到扮傻,話之前好似講過,無奈~~跟住佢就講返d野比我聽,不過都係癡ga,淨係講佢工司做咩多,又無咩點講假期、福利、合約d野喎,問返佢又先講多少少,之後又比果隻姓鐘隻老野去學野,比部機同本英文說明書我,跟住叫我自己玩下部機,睇下識唔識玩,開頭都okga,但去到某d位就死左,整極都唔得,好彩有位師兄幫我,玩左2個鐘到,佢來到問下我識唔識,跟住叫我講解下,都算ok ga,之後佢又比部電腦我玩,叫我搵出呢部電腦有咩問題,呢次大鍋啦,我自己部電腦好少問題都唔係好識,何況好似咁復雜咁野,lunch食完飯返來d係到呢到禁下果到禁下,部電腦又慢喎,等佢load到發毛,都係無咩搞,跟住佢走來問我,問部腦有多個hard disk,開左部腦就知姐,淨睇windom點知呀,跟住佢叫我開左部腦睇,之後拆淨一個係到試,直到搵到有問題果個,搵到後就將佢修補或forma佢,搞完就ok啦,但仲有d少少問題,但都5點啦,我以為佢會叫我放工,點知係緊叫我整下汁下電腦某d野咁,搞到搭半係咪搞掂,跟住我就話有事要走先,仲晒多我半個鐘~真唔抵,本來之前念好搭全灣線,但行得快唔記得左,算啦,聽日先去黃金拎返d野~,~呢份死人野本來念住唔做,但唔知點解又搞到做左,不過都唔會做得長,搞到依家無時間見工team-.-
|
| 刊登時間:2006-08-01 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 222 | »
|