| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 7 月 20 日 星期三 |
 |
 |
| 又搬屋》 |
尋晚睇完電視又整下呢樣整下個椒搞到2點幾先訓...今朝醒個時都係八點幾牙..我約左佢地9點牙..唔洗
咁早起身就訓多陣啦...跟住醒係因為俾方欣嘈醒嫁...佢話9點係我樓下等喎...跟住我出門口之前打埋俾啊影
就出得啦..跟住要陪方欣返去搵Miss Mak喎..佢就入去簽野我同啊影就係到曬鹹魚啦...上到去都10點啦..跟
住搬下野整下野...咁就1點幾啦..我咩都冇食過牙...咁就去樓下買左個包同枝野頂住先啦...我同啊影就係下
面睇住d人搬啦...個d人係咁講粗口牙..勁好笑牙..過到新屋勁多野牙...我地睇佢地搬野上去啦..上去搞搞震
啦..跟住欣媽媽就同我地一齊去食野啦..食完上去整電腦...林走個時佢地俾左隻招財蕉俾我地食牙..咁我地
就9秒9食完啦
|
|
刊登時間︰2005-07-20 10:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|