,-+.,比_BEBE》

                          "'我 笑唔代表我開心,,我喊唔代表我唔開心]]]
             但我開唔開心有人理咩?!*」
                                                

ying109
暱稱: x-"o比_]}"
性別: 女
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
真心話》
又搬屋》
打交》
電視》
走佬去踩冰..》
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 10
今日人氣: 1
累積人氣: 2658
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 9 月 16 日  星期五 晴天

 

真心話》

唉!!4EVER係4個唔容訐我第5個..冇5EVER嫁...可能你地覺得我咁係冇野講搵野黎講..又或者我一早已經唔係第5個啦..對吧?!*烏鴉我真係好想講五小霸俾到我好大既壓力牙..但係個D壓力唔係你地4個俾我牙...係我自己俾我自己嫁..我諗你識我咁耐都知我係一個小小事都可以諗到成篇論文既野出黎嫁啦...有左五小霸既開頭幾個月個個都好開心..但係唔知咩時候開始我真係笑唔出啦...我係最唔合羣個個..是吧!!

我們忘了那承諾...要一齊開心熬著到最後...我已經熬唔到到最後啦..我唔知係因為我自己諗個D野係唔係無謂..但我想講我真係冇咩信心嫁啦..我真係唔知仲有D咩我做到啦...我真係好想再介手牙..我記得嫁五小霸話過唔什介嫁..呢句野係紙巾話我知嫁..不過有樣我肯定條巴一消我就會介...因為我話過點都唔會俾條巴走嫁.....算吧啦我真係一個唔識面對人既人黎嫁..我真係一個個日我同旻仔傾計講個D野既人黎嫁...我諗我都係第一次講呢D野咋...一句講哂天都不愛我立心孤立我因為我自己冇一秒愛過自己...對吧??!!*

 

刊登時間︰2005-09-16 03:01 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 




訪客留言 (返回 ying109 的日誌)


紙巾==" 於 2005-09-18 01:24 PM 發表:
=="
唉~
夠la你~
旻仔同烏丫都講得岩~
冇5ever咪試下做出黎囉~
um...我都唔知講乜la~
總之,五小霸冇左你係唔得架~
我地呢幾個如果冇左你既,咁我地嗌交o個時點呀?
我地中間一定要有唔合群,性格唔同既人o係度,呢段友誼先會長久架~
我都唔會俾人代替你既~最多咪再加多個六神俠囉~哈哈~六神俠呢個名我岩岩諗架~呵呵~
你冇樣叻,我地咪你囉,教到你樣樣叻~有師父就冇徒弟~咁好冇丫?
最多我日日出黎教你野喇~不過我o個d只限o係球類運動之喎~再唔係既咪一齊出黎溫書囉~一齊溫書呢樣我鐘意呀~哈哈~你有咩唔識我教你,我有咩唔識你教番我囉~當補習咁一齊溫~包保你d成績一定好呀~哈哈~<---我實在太鐘意最後呢一段la~因為一齊溫書好正架~卡卡~你會贊成我呢個建議架可?
如果真係好似我所講咁既,咁你一定會叻過我地好多~皆因你接受我地既地獄式訓練之後,一定會樣樣都叻~不過你一定要好有恆心~而且佢地三個肯教你先得~卡卡~咁如果咁樣既話你就唔會再睇死自己la~呵呵~仲有呀~踩冰呢樣野你教我呀~><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

夠啦你呢句野好似係我講嫁喎*KAKA..知啦"一齊做5EVER牙MA...五小霸冇左我嗌交個陣時點算牙...用藍球黎一決高低囉*邊個勁未邊個話事囉再唔係搵紙淇幫手啦..有時D野我都未必得嫁MA*RIGHT?!*我唔要再做唔合羣個一個啦..我要做最乖個個,,,六神俠=口="不如超人特工隊牙*傻妹
 
你講過唔好口輕輕牙你都知我學野個時係點嫁啦KAKA...總之你肯好有耐性咁教我未試下好有恆心咁學囉...溫書呢樣野我都想牙..但係我坐唔定喎*呢樣你要幫下我先得啦>V<"...我好BUY你個IDEA牙
 
咁又係喎.你地幾個張你地最叻既教哂我咁我未勁過曬你地HAHAHA*(發夢冇咁早)踩冰呢樣野你要搵烏鴉先得啦...我都唔識踩既*但係我真係好想學踩冰牙T/\T"
 
 
Posted at 2005-09-18 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



烏鴉 於 2005-09-17 09:45 PM 發表:
1睇完你日記...呆左好耐好耐...1直諗返起我地幾個1齊...坐O係基地..做埋D白痴野...1齊串人...互串...1齊去街...諗左好多好多野...開心既時期,,,唔開心既時期...
 
冇人性格會係1樣嫁...興趣唔同,,,冇樣夾唔代表唔可以好FD...
 
至於5EVER呢樣野...個個都唔試就話唔得既...咁就永遠都唔會得...
旻仔講得岩...冇既我地咪1齊做出黎囉!
 
你覺得自己唔重要...但係我覺得你重要呀!每次我想喊...我都會搵你...因為我信你呀!!我地4個性格係1樣呀...所以咪成日嘈交囉...係呀...今次我地嘈交...你既作用係聽我地訴苦!安慰我地呀!!
 
我同黃旻永遠都唔會俾人代替你!
 
我1定唔會俾5小霸散!
 
少1個,,,多1個...就算變左人都唔得!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

打完日記我都呆左好耐牙咁耐以黎我都好似未同人講過我自己心裡面個句..但係你係烏鴉牙..我好想同你一直做FD落去牙T/\T"
 
性格,,興趣相差幾遠我真係唔知..但係夾既我諗如果我地冇一定巴夾咁我同你都冇可能做到咁耐FD啦,,RIGHT?!*
 
我會好努力咁同你地一齊做5EVER出黎啦..因為你都話做我就一定會撐你嫁KAKA
 
等到你每次想喊個次先搵我太遲啦..以後開心唔開心都要搵我牙!!*我唔要做水泡牙!!放心啦..以後你地4個吵左我會聽你地訴苦啦KAKA
 
你同黃旻係至好講牙?!*如果唔係我會比而家仲HURT嫁
 
少一個未做番四人幫多一個未好似紙巾咁講六神俠囉KAKAKA*
Posted at 2005-09-18 10:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



旻仔 於 2005-09-17 08:08 AM 發表:
係無5ever呀咁又點姐=口="無既話咁我地咪一齊試下囉
做個5ever比人睇 呢d野無話無人講就唔做得(都唔知自己講咩=口=)
係個個人真係變左係我地生活既一部份但係咁又點呀
你同佢係兩個人黎家 唔可以比較家 係呀 正如你所講你無樣叻咁又點姐 你唔合羣咁又點呀 可能呢d就係5小霸既特色呢-.-v 個個人都有唔同既性格家
你唔可以同我地比 個個人都唔得 你同我地同其他人邊個都好啦 你都無可能話同佢d興趣 性格一樣家 就好似我地咁 中間一定要有d唔合羣既人係到 我地嘈 你可以幫到我地 你知唔知呀 你係好重要家 你點解可以成日睇死自己家 咁係唔岩家\口/
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就算你信有5EVER咁又點牙...得你一個信嫁咋唔好咁天真啦...做5EVER係要唔個人嫁...小一個都唔得牙..而家得你一個咋冇用嫁 ...個個人一早已經代表左我啦...但係我冇嬲過佢牙..佢真係同你地好岩FEEL牙
夠啦..我知我自己真係好冇用牙..但係你唔洗數哂出黎嫁...我有自知之明嫁..有牙..你地4個未性格差唔多興趣差唔多囉..你地嘈..我幫唔到你地不特止..而家仲搞到唔知點咁..我真係唔知你所講既我好重要係D咩真要牙...我真係諗唔到我有D咩咁真要牙唔好訛思...我呢D唔係見睇死自己而係事實
Posted at 2005-09-17 02:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]