零晨4點25分比橙橙嘈醒左!!之後4點30打比Ting..,點知打唔通!``又唔想訓返,,,so係到傾計*
傾到6點半就走啦!!仆zzzz凍到想死-口-*```XDD
去到范雅雯屋企餓爆-口-*F|<!!
食晒佢地ddddddd壽司!!!wakakakakak*XDDDDD
之後落左鋪頭```冇撚野牙!?發脾就要搵我出氣....生出黎比你鬧架!?F|<*Hate``
返到學校...成班友仔黎換糖-口-*哇卡!!!XDDD*
卡啦o|<正!!!-w-"烏冬好型牙-口-*但隻豬就.....寶寶爆勁!!!癲的。
聽完返課室食野!!!勁快清晒```癲*1000000
之後訓左一陣就放學啦!!````
放學陪橙橙返屋企*之後返屋企沖涼``正爆牙-w-*
出返鋪頭坐左一陣就出街啦*Ya````
去肥婉屋企玩.......睇電視,,,,|<e""
睇到6點2到就走啦,,,,之後又陪橙橙返屋企!!!行左一陣冇啦啦有人叫張芷澄``見到江芷敏成班佢地!!!佢地話想問廖b電話!!又想問偉其電話```點知呢!?-口-*
9點到Ting打比我!!!我知道左ddddd個隻事啦!!XDDDD" |