↓係壞壞做的!!爆靚* 



Shou*And*Hiroto
 
 
  

激愛Alice NiNe*アンティック珈琲店*>3<"Punk Lool<-3-*
   |\|..▉||]愛日本PUNK LOOK..愛日本街頭服裝>3<"*!!``* ya""
 
 
 
アリス九號*
 

大名:;:;邪*癲草*

年齡:;::14*

生日:;:;1月26*

ICQ;::;236752864*

MSN:;:[email protected]

MORE...  

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

遺言*

 
最近三個月尚無任何留言



生死冊*

 


     
     



 


    
  
2005 年 12 月 19 日  星期一 晴天
100題*

1. 你XANGA個ID係: 我用diatyxp架啵
2. 用左XANGA幾耐: 同上啦....`
3. 中意男定女: 緊係男....如果我係某人就會講女既XDDD"
4. 除左XANGA仲有咩網上財產: 財產-口-!?
5. 人地會點叫你: 幽靈...`草..`幽幽...牙凝
6. 最憎好朋友做D咩: 講大話```
7. 試過介手未?! 試過-口-
8. 有冇諗過死: 有```
9. 呢排開唔開心?! 冇-口-"
10. 你而家最愛邊一個?! 唔講得的-口-fd既都知架啦!!哇卡``
11. 佢有咩好:對我好``
12. 最好朋友係邊個: 橙橙nnnn Ting*
13. 如果聽日世界末日. . 你最想攬住邊個死:成班fd nnn佢囉` `
14. 覺得介手好唔好玩: 好玩到爆!!!
15. 身邊有D咩係最值得你開心:有成班fd陪住!!點會唔開心先```對嗎!? 
16. 岩岩有冇去街?! 想出都冇人陪啦-口-以加9點幾!!!
17. 聽緊咩歌: 童話```
18. 最中意邊個明星: 徹平``小步``小方...jay*wakakak!!
19. 最近一次喊係因為咩事: 佢囉-口-
20. 如果你最中意既人話要溝你. . 你會點:緊係受啦!!!錯失左2次機會!!!後悔到爆牙````
21. 你會唔會做第三者: 唔會!!!憎爆第三者...
22. 對狐狸精有咩睇法: 狐狸精!?聽到都憎牙```
23. 對死亡有咩睇法: 某d人黎講就係可以解決一ddd解決唔到既野既方法!!!我諗我都係咁諗```
24. 信唔信呢個世界上有鬼: 信!!!``
25. 有冇試過撞鬼?! 如有. . 係邊: 冇-口-好彩姐keke
26. 最貴一次電話費幾多錢: 好似5百幾```
27. 中意呀爸定呀媽多D: 2個都唔中2```含定都重男輕女的!!!
28. 呢排有冇比俾人打或者鬧: 有!!比人鬧!!
29. 今日天氣好唔好: 凍到爆牙-口-
30. 驚唔驚行雷: 唔驚```
31. 中唔中意返學: 痳啦!!!
32. 呢排有冇邊個老師最想柒佢:有-0-*地理老妖!!幾時都想打柒佢!!!
33. 邊個係你識得最耐又好FD既好朋友: 橙橙,,肥婉掛-口-
34. 第一個偶像係邊個: 東東-口-
35. 中意過邊個明星令你最後悔: 陳小春```
36. 比人出賣你會點: 我仲可以點呢!?
37. 有冇試過中意一個人中意到要生要死?! 如有. . 寫佢個名黎: 冇試過咁激-口-
38. 你鍾意過幾多個人: 4個``
39. 愛過幾多個人: 2個...
40. 對上一次因為咩笑: 同牙哥傾ro d野個陣``
41. 你過得快樂嗎: 緊係快樂過啦!!!
42. 呢排有冇邊個明星最想X佢:陳小春 ````
43. 呢排為咩而煩惱: 錢錢錢錢錢*
44. 講出十個朋友: 橙橙*Ting`郭詠`提*檬`婉*羅wing*烏`c瓜*奶兒` .........
45. MSN同緊邊個CHAT: 冇啵!!!
46. 對上收果個MSN係邊個既: 肥婉..``
47. 邊句歌詞最岩你宜家:
我 就是 不 想 長 大 `
48. 係你心中. . 開心既定義係咩: 令我唔覺得悶同唔開心囉XDD
49. 你身邊有冇邊個係姣婆:梁西敏*Sa姐!!!
50. 呢排有邊句係你成日講架:幹-口-
51.愛情?! 友情?! : 友情...``
52. 何韻詩. . 容祖兒:容祖兒..
53. 殘酷一叮/獎門人: 獎門人``
54. 李克勤. . 梁榮忠: 李克勤*
55. 莫凱謙/3R: 莫凱謙
56. SONY ERICSSON??NOKIA: NOKIA```
57. I-POD/PSP: PSP
58. 綠色/藍色: 藍色
59. 冷氣/暖爐: 冷凍-口-
60. MSN/ICQ: MSN...```
61. 愛德華/佐助: 佐肋
62. 雪碧. . 可樂: 可樂```
63. 無線/亞視: 無線*
65. 糖/朱古力: 朱古力
66. 老鼠愛大米/童話: 童話...````
67. 元華/元秋: 元秋!!
68. 周星馳/鄭中基: 周星馳-口-
69. 金/銀: 銀``
70. 他約我去迪士尼/夢中一吻:他約我去迪士尼

關於你自己!
71. 叫咩名: 邱tsz凝-口-
72. 幾多歲: 13``
73. 讀咩學校: 官中
74. 幾時生日: 1月26
75. 住邊度: 離島``
76. 屋企有邊個: 哥 爸 媽 我-口-4丁友!!!
77. 有冇養寵物: 有-口-肥貓一大隻!!!
78. 屋企幾多部電視同電腦: 計埋鋪頭``電視有5部*電腦有4部```
79. 距離你下次生日仲有幾耐: 38日!!!好多喳-w-"
80. 屋企邊個你最信: 牙哥掛-口-
81. 放學多數做咩: 打機!!!
82. 返學同邊個一齊返: 日日唔同架啵..``
83. RECESS&LUNCH同邊個一齊: RECESS同Ting*LUNCH同雯b``
84. 多數幾點沖涼: 11點幾到
85. 食飯呢: 7點幾```
86. 幾耐食一次M記:上一個月前到食過一次-口-
87. KFC呢: n年冇食過啦``..
88. 屋企得你一個多數做咩: 打機nnn訓教..`
89. 幾耐溫一次書: 嘩!!!補習個dddd計嗎?!XD"
90. 幾耐冇喊過: 2-3個星期啦``

ENDING!
91. 做呢份問卷果時成日諗住既係邊個: 佢囉-口-XDD"
92. 佢同你咩關係:哥同妹既關係*``
93. 用四個字黎形容呢份問卷: 極度痳煩XDD*
94. 如果有十分. . 你比呢份問卷幾多分: 5分!!
95. 做呢份問卷果時聽緊邊幾首歌: 童話!!髮如雪``只想愛你``閒人勿近!!之後唔記得嚕````
96. 做呢份問卷果時有冇邊個煩住你: 冇..`
97. 有冇睇緊電視: 有..``
98. 做問卷之前做緊咩:上網睇野..`
99. 咁之後又會做咩: 整埋ddd野出h|<*
100. 好喇!!你答哂喇. . 有咩感覺:好辛苦XDD

刊登時間︰2005-12-19 09:57 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
40題

小學時代
01.你就讀哪一間小學? 國民!-w-
02.曾就讀哪一班 ? 1丁 2乙 3乙 4丁 5乙 6乙*
03.小學的成績還可以嗎? 當然啦!|<e
04.和你最老友的是誰? 牙餅掛!!
05.你的初戀發生了嗎? 痴線!!未-口-
06.經常到小食部嗎? 對牙對牙XDD
07.最喜愛什麼零食? 紫菜..
08.有參加過興趣班嗎? 書法班-口-
09.在校內有得到過什麼獎項嗎? 冇..
10.在校外有得到過什麼獎項嗎? 冇..`
11.喜歡你的小學嗎? 痳啦..`
12.最喜歡哪一位老師? lo sir
13.最討厭的老師又是...? Miss羅..仆街黎的..`
14.試過被罰留堂嗎? 緊係試過啦....``
15.擔任過班長之類的職位嗎? 未!!
16.記得小學旅行曾到哪裡嗎? 唔係好記得-口-
17.記得誰人考試成績經常名列前茅嗎? 王咪己-口-差唔多年年第一..``
18.記得小學畢業營到哪裡嗎? 好記得啦....巴詩高!!
19.試過因為成績而遭父母責怪嗎? 好似冇....````
20.幾歲開始和朋友去逛街? 小4-口-

中學時代
01.你就讀哪一間中學? 中官呢間仆zzzz學校
02.曾就讀哪一班? 1A 2B-口-
03.覺得自己已是一個大人了嗎? 傻啦!!
04.朋友如何稱呼你? 幽靈```牙凝....幽幽...草
05.和你最老友的是誰? 橙橙nnnTing*
06.在校內,你最信任的是誰? 同上
07.在校內,你最喜歡的男性同學是誰?唔答你=口=
08.在校內,你最喜歡的女性同學是誰? 都係唔答你-口-
09.最喜歡哪位老師? Miss  Seto
10.最討厭的老師又是...? 地理老妖
11.成績可以嗎?最好考獲全級什麼名次?好到爆牙-口-9x名
12.滿意自己的成績嗎? 爆滿意....`
13.你是一個受同學歡迎的人嗎? 還可以吧....
14.你是一個受老師愛錫的人嗎? 唔係-口-
15.你最好的科目是? 我諗冇啦...`
16.你最差的科目是? 咩科都好差喎..`
17.你的初戀發生了嗎? 痴線啦-口-XD"
18.曾暗戀過學妹嗎? 學妹!?我不是Tb啦....`
19.試過被罰留堂嗎? 緊係試過啦,,,
20.上課時最愛做什麼? 訓教....傾計``

刊登時間︰2005-12-19 09:02 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 12 月 16 日  星期五 晴天
` - ----- - - -- --- -- - - ! 長 大後 世 界就 沒 童 話 ×

今日又係一樣咁凍,幹u麼!!
返到學校唔想做功課。數學堂,差dddd頂唔順!!
林進明偷左我粒金沙!!!仆zzzzz普通話堂係到玩,|<e|<e
小息見牙媽係到,ya!!又唔洗用錢啦wakakakak
中史堂派測驗卷!!!得6分*卡!!
放學測Epa,唔識做-口-!!
之後又聽卡啦|<o!!!波波班仆zzzz係到要講野比我打架啵!!!!!
我唔係牙的架!!!

刊登時間︰2005-12-16 08:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






onunload="window.alert('LUV Alice9 4ever)">