今日 , 我同阿喬 , ,李志剛一齊去左打羽毛球, 點知去度 ,我地見到緣 , 王子 同 保如 , 我地叫佢地
一齊打羽毛球 , 佢地話要去買野, 所以冇打到!~之後太大風, 所以又冇打~去左TIM屋企, 佢屋企都幾靚 ,
之後阿緣佢打比阿喬 , 叫我地落去............, 之後我地去左上水名都個個M記 , 但係都見唔到佢地 , 又打
比佢原來佢地去左龍豐個個M記~= =''我同阿喬搵到佢地之後, 見到佢地買左一隻倉鼠 , 好鬼Q呀!~坐左
一陣佢地就走左..跟住我同阿喬去左龍豐行左一陣~之後就返左屋企..
|