聽日係我地學校既聖誕聯歡會lu~所以放左學之後去買野!呀怡都有份
嫁!!!佢今日遲到呀!要留堂到4點!!!~我地等埋佢!我地等佢個陣時~我同
阿喬仲有班長係到打排球!!打排球好好玩!!!~到左4點lu!~我地一齊去買
野!有我 , 阿喬 , 班長 , 阿怡 , 阿君l , 李志剛同張志明幾個去左惠康買左
好多好多野!一共好似係142蚊!!仲有好多錢靜!班長話吳sir叫用晒d錢佢!!~
咁我地就用d錢買左d禮物!我地買左10份禮物!!之後阿怡 , 阿君仲有李志剛
同張志明佢地走左!得返我班長同阿喬三個人!!= =''''''之後阿喬話返屋企放
底d禮物!之後我地三個就一齊返左學校放底d野比阿吳sir!點知我地返到學
校阿吳sir走左呀 !!!頂!!!好釆有個個咩李sir姐!!如果唔係我地又要拎返d野返
屋企!!hehe!~唔知聽日聯歡好唔好玩呢!!!!希望好la!!!~^^
|