今日我都唔知話開心∼定唔開心好!首先我講左開心既先la∼就係我地個社個lala 隊拎左冠軍! ∼唔開心既係我個100米泱賽冇得參加呀∼慘.. 我冇得參加既原因係 因為我同 d fds都100米所以咪同佢地一齊落去lo∼我地以為d男仔跑先,原來唔係 呀∼我地知道以經太遲!!!唉..我都吾吾想講喇..