今日約左阿嫻 , 阿怡 , 胡仔同河馬 五個人一齊返曾梅陸運!約左
9點半係天平大快活到食早餐!今朝起身個陣時已經9點4呀!!我諗
我遲到lo!~跟住我打比阿嫻 , 原來佢都遲左起身呀!!佢話要9點10!
所以我織刻去換3!!我叫佢出門口打比我佢又冇打!!我落到去阿胡
仔同河馬佢地已經食完早餐lu!~咁我地咪諗住去個個咩高佬明個到
食lo!~食完之後我地一齊去左區場!!個到有好多舊生呀!!!!仲見到......
佢地...-\/-'' 我地見到miss chan呀!仲有好多好多d老師!!!!之後到左舊生
接力!我地就搵個位睇比賽!!睇左一陣我地就影左d相!!hehe!!!!其實去
到個到好悶嫁!!= ='''''今日都幾開心!!><''
|